וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוז: אין בסיס ראייתי נגד השר בר-און

עדי שמחוביץ

16.2.2009 / 19:12

היועץ המשפטי החליט לא לפתוח בחקירה פלילית נגד שר האוצר בפרשת ההצבעות הכפולות, אך העביר את הטיפול בפרשה לוועדת האתיקה

היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז החליט היום (שני) על דעת פרקליט המדינה כי אין בסיס ראייתי לפתיחת חקירה פלילית נגד השר רוני בר און בפרשת ההצבעות הכפולות. וזאת לאחר קבלת ממצאי הבדיקה המשטרתית בנושא וחוות דעת הפרקליטות.

"נוכח הנצפה בקלטת, כי ח"כ ענבל גבריאלי עמדה לצדו של בר און בעת הצבעתו, ואף ראתה כפי הנראה את מעשיו, ונוכח גרסתה של ח"כ גבריאלי, לפיה אין היא שוללת כי את האפשרות כי ההצבעה של בר און היתה בהסכמתה, ואולי אף לבקשתה – הרי שספק רב אם בנסיבות מעין אלה נעברה עבירה פלילית. נוכח זאת הוחלט לגנוז את התיק", נכתב בהחלטה, "עם זאת, הממצאים האמורים יועברו לוועדת האתיקה של הכנסת על מנת שתבחן את התנהלותו של בר און בפרשה זו, ותחליט האם יש מקום לנקיטת פעולה מצדה בנושא.

בחודש נובמבר פורסם ב"ידיעות אחרונות" תחקיר, ממנו עלה כי בר-און צולם ב-2003 על ידי ערוץ הכנסת כשהוא מצביע במקומה של ח"כ דאז ענבל גבריאלי, שניות לפני שהתיישבה במקומה. בפרשה הורשע ח"כ יחיאל חזן. בעקבות התחקיר פנו התנועה לאיכות השלטון וח"כ צבי הנדל ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בדרישה לפתוח בחקירה נגד בר און בעקבות הגילויים החדשים בפרשת ההצבעות הכפולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully