וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טיבי: "יצא הליברמן מהציפי לבני"

פנחס וולף וניר יהב

16.2.2009 / 17:39

קדימה וישראל ביתנו מתקרבות ויש מי שמאשים את לבני בכניעה. העבודה: "התרמית שנקראת קדימה נחשפת כעת לעיני כל"

"יצא הליברמן מהציפי לבני. זהו מסמך מביש שמוכיח שאין הרבה הבדל בין הימין לבין מה שמכונה 'מרכז' בישראל. לבני היא 90% ליברמן ו-10% ביבי". כך אמר הערב (שני) ח"כ אחמד טיבי (רע"מ תע"ל) בתגובה להודעתה של מפלגת 'קדימה' לפיה היא מקבלת את המסמך ובו דרישותיה הקואליציוניות של מפלגת 'ישראל ביתנו'.

חברו לסיעה ח"כ טלב א-סנע אמר לוואלה! חדשות כי "האובססיה של אנשי קדימה להגיע לשלטון מעבירה אותם על דעתם". לדבריו, בכירי המפלגה מקריבים את כל העקרונות והערכים על מזבח רשות הממשלה, על אף "ששום דבר אינו יכול להכשיר את מפלגתו של ליברמן". א-סנע האשים גם את הליכוד, ואמר כי "מסתבר שלנגע הפשיסטי יש גרורות גם בקדימה וגם בליכוד. המערכת מאבדת את שפיותה והטירוף חוגג".

גם במפלגת העבודה תקפו את קדימה. מזכ"ל העבודה ח"כ איתן כבל אמר כי "התרמית שנקראת קדימה נחשפת כעת לעיני כל. אם בוחרי השמאל שנתנו קולם ללבני היו יודעים שיתעוררו בבוקר במיטה עם ליברמן, הם היו דורשים את פתקי ההצבעה חזרה". בישיבת הסיעה אמר כבל כי בעקבות ההסכמות הללו הוא מציע לסיעתו שלא להמליץ על לבני לנשיא פרס כמי שתקים את הממשלה הבאה.

קדימה מתרפסת

ח"כ אופיר פינס מהעבודה אמר "קדימה מתרפסת באופן משפיל ופתטי בפני ליברמן והופכת לישראל ביתנו ב'. לא אתפלא אם השלב הבא יהיה איחוד סיעות בין קדימה לישראל ביתנו. במקום להיות אלטרנטיבה לימין כמו שהבטיחה, לבני מתקפלת ומתבטלת בפני ליברמן".

גם בליכוד תקפו הערב את לבני. "קדימה שניסתה להתחפש למי שמציגה 'פוליטיקה אחרת' עושה בימים האחרונים הכל בכדי לחבל ברצון הבוחר", אמר חבר הכנסת גלעד ארדן. "ברור שהתחייבויותיה ל'ישראל ביתנו' הן עוד ספין שקרי מבית מדרשה. מספיק רק להיזכר בדבריה של לבני ערב הבחירות בכנס בטמרה על ברית עם ערביי ישראל כדי להבין שכל התחייבויות קדימה לישראל ביתנו לא שוות אפילו את הנייר עליו הן כתובות", אמר ארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully