וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה לבני וביבי יעשו עבור הילדים?"

נעמה טלמור

16.2.2009 / 13:40

יו"ר המועצה לשלום הילד ביקש מהנשיא לדרוש מהמועמדים לראשות הממשלה לפעול למען הילדים. פרס: "עוצמת ישראל תלויה בילדים"

"המדינה החזקה בעולם תהיה המדינה שתהיה לה את מערכת החינוך הטובה ביותר", אמר היום (שני) נשיא המדינה שמעון פרס בכנס המועצה לשלום הילד שהתקיים באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. לדברי פרס, "עוצמתה של ישראל תהיה תלויה בעוצמת הילדים".

בתום דבריו של פרס עלה לבמה מנכ"ל המועצה לשלום הילד ד"ר יצחק קדמן והתייחס בדבריו לפרס גם למצב הפוליטי בארץ. קדמן אמר לפרס: "בשבועות הקרובים יעלו אליך לרגל פוליטיקאים מכל קצוות הקשת, חלקם ירצו להיות ראש הממשלה. שאל אותם מהן תוכניותיהם להשקיע בילדים". קדמן הציע לנשיא שאם לא תהיה למועמדים תשובה מספיק טובה, ייתן להם את נאומו כשיעורי בית.

"אילו משה היה צריך לכתוב את עשרת הדיברות מחדש ודאי היה מכניס דיבר נוסף - כבד את בנך ובתך", אמר הנשיא בנאומו. פרס ציטט מדבריהם של חיים נחמן ביאליק ויאנוש קורצ'ק ואמר כי ילד שגדל במשפחה אוהבת ומגוננת ינצור את שנות ילדותו כזיכרון מתוק. "תפקידה של חברה נאורה הוא להגן על ילדים שאינם נהנים מסביבה בטוחה. חשוב לנו וחיוני לנו כמדינה לנהוג במשאב הזה כבכנס הלאומי היקר ביותר. ישנם ילדים בישראל שילדותם נחמסת . זו אבידה נוראה ועוול כלפיהם כבני אדם. יש לאתר כל ילד במצוקה ולהציל אותו", אמר פרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully