וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל שוקלת שחרור ברגותי ללא עסקה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.2.2009 / 23:05

סוכנות הידיעות רויטרס ציטטה מקור פוליטי בישראל שאמר כי הצעד יוכל לחזק את הרשות. עוה"ד של ברגותי: "עסקה ללא ברגותי אינה כשרה"

ישראל שוקלת לשחרר את מרוואן ברגותי, לשעבר מנהיג תנזים בגדה, שלא כחלק מעסקת חילופי שבויים עם חמאס. כך אמר אמש (ראשון) מקור פוליטי ישראלי לסוכנות הידיעות "רויטרס". שחרור ברגותי עשוי לחזק את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, אל מול חמאס. מוקדם יותר היום נודע כי פורום השלישייה, בראשות ראש הממשלה אהוד אולמרט, יגבש הצעה לשחרור שליט ויביא אותה לדיון בקבינט ככל הנראה כבר השבוע.

בתוך כך, עוה"ד אליאס סבאג, פרקליטו של ברגותי אמר אמש לוואלה! חדשות כי "כל עסקה שלא תכלול את שחרורו של ברגותי לא תהיה כשרה". סבאג גם צינן את הדיווחים אודות חתימה קרובה על עסקה לשחרור גלעד שליט. "מוקדם מדי לדבר על דברים מסוג זה", אמר, "הוויכוח הוא יותר פנים-ישראלי מאשר ויכוח בין ישראל לחמאס. פגשתי את ברגותי היום ואנחנו מקווים שתושג עסקה ושהוא ישוחרר".

סבאג הוסיף וטען, כי הכדור נמצא במגרש של ישראל. "חמאס מחזיק באסיר אחד, גלעד שליט, וישראל מחזיקה באלפי אסירים. הדיווחים על העסקה המתרקמת יותר מזיקים מאשר מועילים לה. מי שצריך לתת תשובה הוא לא הפלסטינים אלא ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully