וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: יוגש כתב אישום נגד שלום דומרני

נתיב נחמני

15.2.2009 / 21:02

דומרני, הנחשב לראש ארגון פשיעה, נעצר לפני עשרה ימים. הוא יובא מחר להארכת מעצר נוספת בגין תקיפתו של אבנר הררי

כעשרה ימים לאחר ששופטת בית משפט השלום בתל אביב רמזה כי יש ראיות חזקות לצורך הגשת כתב אישום נגד שלום דומרני, יוצאת המשטרה בהצהרה דומה. מחר (שני) יובא דומרני להארכת מעצר נוספת בבית המשפט, שם תגיש המשטרה הצהרת תובע, בה היא מתחייבת על הגשת כתב אישום נגדו, בגין תקיפתו של אבנר הררי מחוץ לסוכנות ב.מ.וו בתל אביב לפני כחודש.

דומרני, המוגדר במשטרה כראש ארגון פשיעה, נעצר לפני כעשרה ימים יחד עם ארבעה החשודים כאנשי ארגונו בחשד לניסיון חטיפת אבנר הררי ותקיפתו תוך כדי, בתום פגישה שאורגנה ביניהם. על פי הערכת המשטרה דומרני ואנשיו עשו להררי "כיפה אדומה" - כינוי בעולם הפשע למלכודת שטומנים לאדם במסווה של פגישה עם אדם שנחשב לאמין מבחינתו.

בהחלטה על הארכת המעצר הראשונה של החבורה כתבה השופטת כי "הראיות שהתגבשו בתיק נגד שלום דומראני מקיימות יותר מחשד סביר והן מתקרבות לכדי ראיות לכאורה". לטענתה, עדיין יש למשטרה מספר פעולות חקירה אותן היא צריכה לבצע לצורך השלמת התמונה ולצורך הגשת כתב אישום "שעל פי הנראה יוגש נגד חשוד זה".

עורכי דינו של דומרני, ירום הלוי ואבי חימי, הכחישו ביום מעצרו הראשון את החשדות נגד מרשם. "מרשי נסע לתומו בתל אביב וראה מהומה מחוץ למשרדי בב.מ.וו. הוא הבחין בהמולה ובקטטה שהתרחשה שם אך הוא מכחיש כי התערב בה", אמר חימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully