וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבני עושה ניסיון נואש להשפיע על הנשיא"

15.2.2009 / 21:02

ח"כ שטייניץ דחה את דברי לבני לפיהם הציבור רוצה ממשלה בראשה. "לאחר שההרכבה תוטל על נתניהו, כל המשחק המגוחך הזה יסתיים"

גדעון צנטנר

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: איילת שולמן)

.

"אנחנו לא שוללים, אם לא תהיה ברירה, גם ממשלה צרה בראשותנו". כך אמר הערב (ראשון) ח"כ ד"ר יובל שטייניץ (הליכוד). עם זאת, הוא הדגיש כי "העדיפות שלנו זו ממשלת אחדות לאומית". שטייניץ הגיב בביטול לדבריה של יו"ר קדימה ציפי לבני, לפיהם "החלטת הבוחר היתה שקדימה תרכיב את הממשלה". לדבריו, "הדברים שלבני אמרה הם מאמץ נואש להשפיע על הנשיא ולמנוע את הטלת הרכבת הממשלה על נתניהו".

"אני משוכנע שלאחר שפרס יטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו, כל המשחק המגוחך הזה יסתיים, והם ינהגו באחריות וברצינות ויניחו את השיקולים הפוליטיים בצד", סיכם שטייניץ. לבני אמרה בישיבת סיעת קדימה היום כי "לא צריך להיות מתמטיקאי כדי לדעת ש-28 גדול מ-27. 28 מנדטים זה מאות אלפי אנשים שהצביעו עבור מה שאנחנו. אנחנו נמשיך ונשרת את הציבור, או כפי שהציבור בחר, או באופוזיציה".

ואילו בני בגין הוכיח כי גם הוא יודע חשבון ואמר בתגובה לדברי לבני: "כל אחד מבין ש-65 ח"כים נשלחו על ידי בוחרים שרצו שנתניהו יהיה ראש הממשלה. אין שם אנשים שרצו שלבני תהיה ראש הממשלה. לעומת זאת, בתוך 55 ח"כים שנשלחו על ידי חלקו האחר של הציבור, יש לא מעטים שהיו רוצים שברק יהיה ראש הממשלה, כך שמספר התומכים בלבני הוא עוד יותר קטן".

לבני אמרה עוד בישיבת הסיעה, הראשונה מאז הבחירות, "אנחנו אמרנו או ביבי או ציפי, לא היה פתק בקלפי שנקרא גוש או מחנה. לכן, בכל רמה ערכית ומוסרית, אנחנו קיבלנו את אמון הציבור. לדבריה, "יש מי שבכל יום מסבך את עצמו בממשלת שיתוק שלא נהיה בה, זה רע למדינה ולא אתן לזה יד. זה לא עניין של כמה שרים יוצעו לנו. רק אנחנו יכולים להציע אחדות אמיתית וזה מה שיהיה. ביבי מנסה לשחק בקלפים שלא בטוח שיש לו. קדימה ריסקה את תיאוריית הגושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully