וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורון לא נכנע ללחץ: "לא אתפטר מראשות מרצ"

נעמה טלמור

15.2.2009 / 18:53

יו"ר מרצ הגיב לקוראים להתפטרותו: "לא צריך עצומות, אקבל כל החלטה של מוסדות המפלגה". לדבריו, "מבטיח לשקם את מרצ"

יו"ר מרצ חיים אורון אמר הערב (ראשון) כי החליט שלא להתפטר מתפקידו בעקבות מפלת המפלגה בבחירות. "לא צריך עצומות, זה הרבה יותר פשוט. צריך לקבל החלטה במוסד מסודר של מרצ ואני מתחייב לקבל כל החלטה", אמר אורון בהתייחסו לעצומה שעליה חתמו חברי מפלגה, בקריאה שיתפטר.אורון הוסיף: "אני מבין את מושג האחריות באופן קצת שונה. בשבילי, אחריות פירושה לפעול לשיקומה של מרצ. לאור זאת החלטתי שלא להתפטר".

כ-300 חברים במפלגה חתמו אתמול על עצומה הקוראת לאורון להתפטר מתפקידו בעקבות התרסקות המפלגה בבחירות. על העצומה חתמו מאה מחברי ועידת המפלגה ועוד מאתיים מתפקדים. בין החתומים: ד"ר אלון ליאל, לשעבר מנכ"ל משרד החוץ, מיכל עדן, יו"ר פורום הנשים של מרצ ואחמד משהראווי, חבר מועצת עיריית ת"א יפו.

בעצומה פנו החתומים לאורון במילים אלו: "תוצאות הבחירות הכו את כולנו מכה קשה. התוצאות הקשות הן אמנם לא רק תוצאות המהלכים הפוליטיים שהובלת, אך לא ניתן להעמיד בספק את העובדה שההתנהלות הפוליטית, בכללם חיבור עם התנועה החדשה, לא תרמו לבחירה במרצ בבחירות האחרונות. אנו קוראים לך להסיק את המסקנות המתבקשות, להמשיך לפעול לקיומה של מרצ ולפנות את מקומך מרשימת מרצ לכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully