וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה ניהלה רומן עם הגיס, הבעל נרצח

קובי מנדל

15.2.2009 / 18:17

עלי דרש לראות תמונות שחשפו את הקשר בין אשתו לגיסו. הגיס והצלם נעתרו, אך רצחו אותו וביימו תאונה. היום נגזר עליהם מאסר עולם

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (ראשון) מאסר עולם על כאמל עוויד מכפר שייח דנון, וחאמד זינאתי מאבו-סנאן, לאחר שהשניים הורשעו ברצח בכוונה תחילה של יוסף עלי, גיסו של עוויד. כמו כן הורשעו השניים בקשירת קשר לביצוע פשע.

במהלך חקירת הרצח התברר כי אשתו של עלי ניהלה קשר רומנטי עם עוויד, בעלה של אחותה. המפגשים תועדו על ידי חוקר פרטי שנשכר על ידי זינאתי. זינאתי השתמש בתמונות ובקלטת שצילם כדי לסחוט את עוויד, תוך שהוא מאיים עליו כי יעביר את החומר לידי בני משפחתה של האישה. בסופו של דבר החליטו השניים לרצוח את עלי, לאחר שביקש לראות את התמונות מפגישותיהם של אשתו וגיסו.

גופתו של עלי נמצאה ביוני 2007 כשהיא מוטלת ברכבו, סמוך לצומת כברי. ממבט ראשוני נדמה היה כי המנוח נפגע בתאונת דרכים. אולם, לאחר בדיקה, התעורר חשד כי מדובר ברצח. מנתיחת הגופה התברר כי עלי נרצח בחניקה. מכתב האישום עלה כי לאחר שרצחו את עלי בחורשה סמוכה לצומת כברי, הכניסו עוויד, זינאתי ואדם נוסף את הגופה אל מכוניתו ודרדרו את הרכב עד שפגע בעמוד חשמל, כדי לטשטש את הגורמים למותו.

השופט יוסף אלרון ציין בהכרעת הדין כי עוויד וזינאתי הם שיזמו את הפגישה עם עלי, כביכול על מנת להראות לו תמונות של אשתו עם עוויד. אלרון קבע כי מעדותו עולה כי עוויד הינו "אדם מניפולטיבי וחריף שכל, היודע לטוות מילים ולהתחמק ממתן הסברים משכנעים". במהלך המשפט התברר כי המורשעים היו שותפים לעסקת מקרקעין שהיתה צפויה להניב מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully