וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד עיריית ת"א שיחד 2 עובדים אחרים

נתיב נחמני

15.2.2009 / 16:07

על פי החשד, העובד שילם 11 אלף שקל למנהל אזור באגף לשיפור פני העיר ולעובד אחר בתמורה לאישור תוספות בנייה

מתברר שגם קשרים בעירייה לא תמיד מבטיחים קבלת אישורים וזירוז הליכים. שלושה עובדי עיריית תל אביב נעצרו היום (ראשון) על ידי חוקרי יחידת ההונאה של מחוז תל אביב בחשד למרמה, קבלת שוחד והפרת אמונים. על פי החשד, אחד מהם נתן שוחד לשני האחרים במטרה שיאשרו את הבנייה הבלתי חוקית שביצע בביתו.

חקירת המשטרה, שנוהלה על ידי פקד עו"ד אריאל פרידמן, העלתה כי העבירות בוצעו במהלך שנת 2008. השלושה חשודים כי אחד מהם, מפקח באגף שיפור פני העיר (שפ"ע), נתן שוחד בסך של כ-11 אלף שקל לשניים האחרים - אחד מהם מנהל אזור באגף שפ"ע והשני עובד באגף התברואה.

מחלקת שפ"ע בעירייה היא זו שמבצעת בפועל את צווי ההריסה שמוציאים בעקבות בניייה לא חוקית. על פי חקירת המשטרה, באחד מהבקרים יצא עובד העירייה מביתו והופתע לגלות כי אנשי המחלקה בה הוא עובד הגיעו על מנת להרוס את יחידת הדיור שבנה. העובד, מיהר ופנה למנהל שלו, האחראי על חלקה הדרומי של העיר וזה הבטיח שיסדר את האישורים תמורת "תשלום מהיר ובמזומן".

לצורך ביצוע התשלום, פנה העובד לארגון העובדים וקיבל מהם הלוואה בסך חמשת אלפים שקל, הוסיף ששת אלפים מכיסו ונתן למנהל שהבטיח כי הוא ועובד עירייה נוסף ידאגו לאישורים הנדרשים. אך הזמן עבר ומלבד לגבות את כספו של העובד, לא עשו מנהל האזור והעובד השני דבר. בעקבות זאת, התוודה המפקח בפני גורמים בעירייה על השוחד שנתן, מה שהוביל לחקירת המשטרה.

לאחר שנעצרו הבוקר, הובאו השלושה לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשו חוקרי המשטרה לשחררם למעצר בית, תמורת הפקדת ערבויות וכן ביקשו את איסור יציאתם מהארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully