וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי האחרון של אל קפיטנו

פאולו מאדליני יפגוש את אינטר כנראה בפעם האחרונה כשחקן מילאן (21:30, ערוץ 5). מוריניו כבר חושש השופט ייתן לשחקן הוותיק הקלות

קצת לפני שמילאן ואינטר שיחקו ביום שבת שעבר, הנראזורי הוליכו את הטבלה עם שש נקודות יתרון על פני יריביהם האדומים-שחורים. הקבוצה של מוריניו עשתה את העבודה עם 0:3 בלצ'ה, אבל מילאן החליקה בסן סירו עם 1:1 נגד האחרונה הטבלה רג'ינה, והפער בין השתיים גדל לתשע.

הערב (ראשון, 21:30, ערוץ 5) ייערך הדרבי לה מדונינה השני העונה כשניצחון של אינטר, שמארחת את המשחק, כנראה יסתום את הגולל על שאיפות האליפות של מילאן ויקדם אותה אותה צעד גדול לעבר סקודטו שלישית ברציפות בפועל (בלי להחשיב את הקאלציופולי).

הדרבי הקודם העונה הסתיים ב-0:1 קטן-גדול של רונאלדיניו, אבל קרלו אנצ'לוטי לא בונה על הניצחון ההוא: "זה משחק חשוב והוא יהיה שונה מהדרבי הראשון העונה. אני בטוח שאינטר תגיע עם גישה שונה. במשחק הראשון שיחקנו בצורה חכמה ונצטרך לשחק כמו אז. המשחק חשוב בעיקר לנו כי לאינטר התוצאה פחות חשובה מאשר לנו. בכל מקרה, זה דרבי ולכן יהיה משחק חם"

מוריניו יהנה מסגל כמעט מלא וימשיך לבנות על זלאטן איברהימוביץ', שכבש העונה 14 שערי ליגה. אצל אנצ'לוטי הדברים פחות בהירים. אלסנדרו נסטה, ג'נארו גאטוסו, מרקו בוריילו, אמרסון וקאקה פצועים וקאחה קלאדזה בספק. מי שצפוי לפתוח הוא פאולו מאלדיני, שירשום הופעה מספר 56 בכל המסגרות בדרבי לה מדונינה וישחק בו בפעם האחרונה אלא אם כן יחליט להפתיע ולא לפרוש בתום העונה.

"אני רוצה להנות משארית הזמן שלי עם מאלדיני לפני שהוא פורש", אמר קלארנס סיידורף לקראת המשחק, "הוא אלוף אמיתי, אני מקווה שנעניק לו ניצחון". הקשר ההולנדי הוסיף: "הפסד הוא לא אופציה מבחינתנו ואנחנו יודעים את זה. נעלה על המגרש עם הגישה הנכונה. יש לנו את מה שצריך בשביל לנצח ואנחנו מרגישים טוב".

מי שמסרב להפוך את המשחק האחרון של אל קפיטנו לפסטיבל הוא המאמן בצד השני, ז'וזה מוריניו שהחמיא, אבל גם הפעיל קצת לחץ על השופט. "עם קריירה כמו שלו, ניצחון או הפסד בדרבי האחרון שלו לא יגדירו דבר. ההישגים שלו מדהימים ואפילו לי קשה להאמין שזה הדרבי האחרון שלו", החמיא הפורטוגלי.

עם זאת מוריניו הוסיף: "בכל מקרה, במהלך המשחק הוא יהיה כמו כל שחקן אחר. זה אומר שאם הוא יעשה עבירה ברחבה, השופט יצטרך לשרוק לפנדל, אם הוא יעשה עבירה של כרטיס, השופט יצטרך לשלוף לו. במשך 90 דקות הוא צריך לזכות להתייחסות כמו כל שחקן אחר, אחר כך הוא יצטרך להיחשב ליוצא מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully