וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באתרי ההיכרויות מרוצים מהמשבר הכלכלי

15.2.2009 / 3:48

בעוד עסקים קורסים ומיליוני עובדים מפוטרים, אתרי ההיכרויות ברשת דווקא משגשגים. "הרבה יותר זול לחפש אהבה באינטרנט מאשר בפאב"

המשבר הכלכלי אמנם פוגע קשות בעסקים אבל יש גם מי שמרוויח ממנו - אתרי ההיכרויות באינטרנט שזוכים לעדנה מחודשת . בעוד ארגונים מאבדים הכנסות ונאלצים לפטר עוד ועוד עובדים, נדמה כי לא רק שאתרי ההיכרויות חסינים מפני הסערה הכלכלית ששוטפת את העולם הם גם מצליחים לנצל אותה להגדלת רווחים.

"בעולם של משבר כלכלי, אתה מחפש מישהי או מישהו שיעריכו אותך בזכות מי שאתה ולא בגלל מצבך הסוציו אקונומי או העבודה שלך, דבר שמתאפשר בעיקר ברשת",. מנסה גרג וולדרוף מנהל בכיר באתר היכרויות מוביל להסביר מה מניע אנשים לחפש אהבה דווקא ברשת.

מרקוס פרינד, אף הוא מנהל אתר היכרויות טוען כי לפריחה של אתרי ההיכרויות יש גם סיבות קצת יותר "פרקטיות". לדבריו, "כאשר הזמנים קשים, אנשים רוצים להיות ביחד וזאת על מנת שיוכלו לחסוך את שכר הדירה ואת ההוצאות הכספיות על מזון. חשיבה זו מובילה אותם לחפש שותף או שותפה לחיים".
לטענתו, המצב הכלכלי הקשה הוא גם הזדמנות לבדוק את מידת החוזק של יחסים קיימים. "כאשר הכלכלה חזקה אתה לא רואה לעיתים קרובות משברים במערכות יחסים שקשורים למצב הפיננסי. הלחץ הזה פשוט לא קיים. כאשר הזמנים קשים הלחצים הללו מתחילים לבעבע ועלולים לסכן את חיי הזוגיות".

מותו של הדייט הראשון

"אתרי ההיכרויות ממריאים", מכריז בגאווה מרק טאדם דובר של אחד מאתרי היכרויות. "זה הגיוני שכאשר הכלכלה צונחת תהיה עלייה בכניסות לאתרי היכרויות חינמיים. מצד אחד אנשים נוטשים את האתרים בתשלום ומצד שני יש להם הרבה יותר זמן פנוי בגלל שהם עובדים פחות". הוא אומר.

באתרי ההיכרויות בתשלום לא כל כך מסכימים עם דבריו של טאדם. לטענתם, המשבר הכלכלי טומן בחובו הזדמנויות עסקיות גם עבורם, "לצוד ברשת, גם באתרים שגובים תשלום על כך, זה עסק שהוא עדיין הרבה יותר זול ומשתלם מאשר לצאת לפאבים ומועדונים ולחפש אחר בן זוג" אומר אחד ממנהלי אתר היכרויות בתשלום ומוסיף אנקדוטה מעניינת על המצב: "הניסיון לחסוך בכסף גם הביא לכך שהרבה אנשים שהכירו מישהו באתר היכרויות, חושבים פעמים לפני שהם יוצאים לדייט ראשון. אנשים העלו את הסטנדרטים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully