וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנות מאסר לדוד שתקף מינית את אחייניתו

קובי מנדל

12.2.2009 / 20:04

תושב הצפון בן 37 הורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינה בת 9. כתוצאה ממעשיו ניסתה המתלוננת להתאבד ואובחנה כסובלת מהפרעת אישיות

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (חמישי) שמונה שנות מאסר בפועל ופיצויי בסך 25 אלף שקל על תושב הצפון בן 37 שהורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינה בת 9. מדובר במעשים שביצע הנאשם באחייניתו בין השנים 1998 עד 2000. באותה תקופה התגוררה המתלוננת, ללא הוריה בבית סבה יחד עם הנאשם ואשתו.

מתסקיר שירות המבחן שהגישה המדינה, עולה כי המתלוננת אושפזה בבתי חולים לחולי נפש בשל מצבה הנפשי ולאחר שניסתה להתאבד. במהלך האשפוז, היא אובחנה כמי שסובלת מהפרעת אישיות, כתוצאה מהמעשים שביצע בה הנאשם .

השופט יוסף אלרון ציין בגזר הדין כי "מעשיו של הנאשם מכוערים, בזויים ומעוררי סלידה. הנאשם שהיה אמור לשמש תחליף אב למתלוננת, השתמש בה ככלי לסיפוק צרכיו ויצריו המיניים, תוך שהוא מנצל את חולשתה ותמימותה נוכח גילה הצעיר. הנאשם גזל מהמתלוננת את תמימותה, ילדותה ונעוריה. הוא ערער את נפשה הרכה וגזר עליה לחיות בתחושת זעם ואין אונים, ריקנות ללא תכלית או תקווה, וללא שמחת חיים המאפיינת ילדות בנות גילה".

לדבריו, "הנאשם פגע פגיעה קשה ואולי בלתי ניתנת לשיקום ביכולתה של המתלוננת לתפקד כהלכה במשימות יום יומיות פשוטות. מי שנוטל על עצמו את החירות לפגוע בקטינים, ובייחוד באופן ממושך ובוטה, צפוי לעונש מכביד" קבע השופט אלרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully