וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות סופיות: אין שינוי בחלוקת המנדטים

עדי שמחוביץ

12.2.2009 / 19:05

לאחר ספירת המעטפות הכפולות, עולה כי כל המפלגות שמרו על כוחן. קדימה מובילה עם 28 מנדטים והליכוד במקום השני עם 27 מנדטים

ועדת הבחירות המרכזית הכריזה הערב (חמישי) על תוצאות הבחירות הסופיות, זאת לאחר שהסתיימה ספירת המעטפות הכפולות שרובן מכילות את קולות החיילים. על פי תוצאות הבחירות הסופיות לא נוצר שינוי בחלוקת המנדטים ותוצאות הבחירות הסופיות זהות לתוצאות שהוכרזו אמש. הוועדה גם פרסמה את נתוני ההצבעה הסופיים, מהם עולה כי סך הכול הצביעו בבחירות 416,587, 3 בעלי זכות בחירה . מספר הקולות הפסולים עומד על 097, 43.

בתוך כך, נמשכים המגעים הקואליציוניים. גורמים בכירים בליכוד אמרו היום כי יו"ר המפלגה בנימין נתניהו מעוניין לצרף את קדימה לממשלה ומוכן לשלם מחיר פוליטי יקר. הגורמים אמרו כי נתניהו מוכן לתת לקדימה שניים מתוך שלושת התיקים הבכירים – ביטחון, חוץ או אוצר.

בשעות הבוקר התכנסה סיעת ש"ס לישיבה ראשונה לאחר הבחירות. יו"ר המפלגה, שר התמ"ת אלי ישי אמר, כי "אנחנו פועלים במשותף עם יהדות התורה כדי להיות שותפים לממשלה יציבה על בסיס קווי היסוד של הסטטוס קוו שהיו בעבר". ישי ציין כי היום ייפגש גם עם חברי האיחוד הלאומי.

לגבי ישיבה משותפת בממשלה עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, אמר ישי: "ישבנו איתו כבר בעבר. לכל מפלגה יש את התנאים שלה ונצטרך להקים צוותי עבודה. עקרונותינו ברורים, אבל מי שיוטל עליו להרכיב את הממשלה יצטרך לנהל את זה". ישי הוסיף, כי "הממשלה שתקום צריכה להיות על בסיס המחנה הלאומי. העם בחר ימינה וצריך לכבד את רצון העם".

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2009

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully