וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המלחמה בעזה: מחזקים את אבו מאזן

יהושע בריינר

12.2.2009 / 18:30

בפגישה בין בכירים ישראלים לפלסטינים הוחלט על הסרת מחסומים בגדה. המתנחלים: "אהוד ברק מהמר על חיי התושבים"

מערכת הביטחון מתכוונת להסיר בקרוב מספר מחסומים בגדה המערבית ולהקל את תנועת הפלסטינים. כך עולה מפגישה שקיימו אמש (רביעי) אלוף פיקוד מרכז גדי שמני, ראש המנהל האזרחי, תת-אלוף יואב (פולי) מרדכי, ומפקד אוגדת איו"ש תת-אלוף נועם תיבון עם ראשי מנגנוני הביטחון הפלסטינים במטה פיקוד מרכז הסמוך לירושלים. במהלך הפגישה דנו הצדדים בהמשך מתן ההקלות לפלסטינים, והנציגים הישראלים הביעו את שביעות רצונם מפעילות המנגנונים בערים הפלסטיניות.

בפגישה בין בכירים בפיקוד מרכז לגורמים פלסטינים הוחלט כי ייפתחו גם מספר צירי תנועה. ישראל אישרה בנוסף הגדלת מספר אישורי העבודה שיינתנו לפלסטינים.

מתנחלים בגדה המערבית זועמים על כוונת צה"ל להסיר חלק מהמחסומים. מ"וועד מתיישבי בנימין ושומרון" נמסר, כי "אהוד ברק מהמר על חיי התושבים באיו"ש. הסרת המחסומים בימים אלה של התגברות הטרור הערבי בכבישי יהודה ושומרון היא מעשה מופקר. אנו קוראים לרמטכ"ל להתקומם ולהשמיע את קולו כנגד ההחלטה".

גורם ביטחוני אמר אף הוא כי ישנה עלייה במספר אירועי הטרור בגדה בתקופה האחרונה, בעיקר באזור רמאללה, יחד עם זאת הוא ציין כי יש להפריד בין אירועים כאלו לבין שמירה על מרקם החיים הפלסטיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully