וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לאוהבים

עינב שיף

12.2.2009 / 15:55

המסיבות, ההופעות ואפילו הסדנאות - כל אירועי חג האהבה בעיר של סוף השבוע העמוס הזה

יום שישי הקרוב מכיל גם את חג הולנטיינז (טוב נו, זה ביום שבת אבל בערך), גם את יום שישי ה-13 וגם כמובן – את יום שישי של סוף השבוע. לכבוד הקלאש הבלתי האפשרי הזה, קיבצנו עבורכם את מיטב האירועים המצופים לכם בסוף השבוע האימתני הזה. חג אוהבים שמח.

יום ה'

* בדאדא תיערך מסיבת אהבה באווירה זנותית, עם הליין Star Whores. שלומי זידן, שי אפלברד ואסף אמדורסקי ינגנו נו-דיסקו ואיטלו-דיסקו - המוזיקה הכי סליזית בנמצא.

שישי

* מועדון "האומן 17" וליין ה-FFF מפציץ גם הוא ערב מיוחד לולנטיינז עם חלוץ ההאוס דריק קרטר, די ג'יי ורמיקסר אגדי. עופרי גופר המשובח מ"איסט אוף אידן" יפתח, החל מהשעה 23:00. הברזילי בתל אביב יחזור ויציג את ערב ה"תלת פאזי" שלו, והפעם תחת הכותרת "סיוט ברחוב הרכב" לכבוד יום שישי ה-13. המועדון יחולק לשלוש רחבות, באחת ינגנו ווידו וסאבו מסוליקו, מש, בריינדד ויוגו; ברחבה השנייה ינגנו סקילהטון, הקטיק, קידס אפ לייט, מיוט ואינפיוז ובחרבה השלישית מיי לורד סאונד, כלבתא, רודבויסאונד וסנסי סאונד. מחצות, 50 שקלים עד 24:30, 60 שקלים לאחר מכן. מועדון הבלוק מנצל את חג האהבה כדי לפתוח ליין חדש בשם The New Sound Of Disco, שיוקדש לז'אנר הנו- דיסקו הלוהט. ירון טראקס, הבעלים של הבלוק, יארח את שלומי זידן (הזינגר, החתול והכלב), די ג'יי חיים ודי ג'יי יואב ברנשטיין. ברחבה השנייה אפשר למצוא את פאנק קרו, יואב יפת מ- FM88, נעם קיי ודי ג'יי LT. DAN. מ – 23:30, 30 שקלים עד השעה 24:30, חמישים שקלים לאחר מכן.

* התפוחים יחממו את האווירה לקראת הערב עם הופעת שישי צהריים (14:00) במועדון הזאפה בתל אביב. ההרכב הגרובי משיק את הסינגל החדש שלהם, קאבר לשיר "The Power" של Snap! וזו ההזדמנות לתפוס אותם רגע לפני סיבוב הופעות באנגליה. מחיר כניסה: 80 שקלים. באותו ערב יופיעו התפוחים בסיטי הול בחיפה, בערב מיוחד לוולנטיינז עם מארקי פאנק, NeckBreaka ו- דיגיטל מי בתקלוטים.

* האירוע הגדול של סוף השבוע הוא פסטיבל "קונטמפו" בתל אביב, שמציע היצע מוזיקלי מרשים של מופעי אלקטרוניקה חלוציים מחו"ל. ביום שישי מציע הפסטיבל סדרת הופעות ותקלוטים במועדון ה"כליף" ביפו, החל מהשעה 19:00. אז, יעלו ויבואו חביב המערכת גיא גרבר והשלישייה הצרפתית המצוינת doP, אנשי המודלז של הלייבל אק—דק, קבוצת פקוטק, מרסין צזובאלה הפולני המצוין, מוראט טפלי ונציגים מקומיים כמו דיפה, אקיוט ועוד ועוד שיטפלו בבליינים מרדת החמה ועד אור הבוקר. כניסה: 75/90 שקלים.

* לפני שהלילה יורד לחלוטין, פאב "שסק" בתל אביב מציע חתיכת אטרקציה בכיכובם של שתי דמויות אהובות מאד במערכת וואלה!, שמו של אחד יישאר חסוי ואילו השנייה תכונה Ladymoon. השניים יככבו בערב "El Dia Del Amor", וינגנו את שירי האר'נ'בי שיגרמו לכם להתחכך אחד בשנייה עד דלא ידע. הכינו בגדים להחלפה ב"שסק" לילינבלום 17 בתל אביב. כניסה חופשית.

שבת

אם התאוששתם מההנגאובר של שישי, בוודאי תיזכרו שיום האהבה עצמו חל ביום שבת, ה- 14 בפברואר. להלן כמה אירועים שהיום הזה מציע, רגע לפני שנפתח שבוע חדש.

* סטודיו "נעים" מציע לאוהבים, חובבי אמנות ומוזיקה תערוכת מנדלות של האמנית קרן-אור בנפשי, בשילוב מופיע מוזיקה הודית של המאסטר סאנג'אי קומר שארמה (הודו) וסימה קוגן (ישראל). משעה 19:00 בסטודיו נעים, רחוב סלמה 46 בתל אביב. מחיר כניסה: 40 שקלים.

* מי שפנוי לדרמה, יכול להגיע לסדנת "מי פנוי לדרמה" בסטודיו 8ארט בתל אביב (רחוב מעבר יבוק 8). מדובר בסדנה חווייתית המשלבת אימפרוביזציות, דרמה, תרגילי תנועה, אלמנטים מהפסיכודרמה והיכרות. מטרת הסדנה היא להקנות למשתתפים התנסות בעניינים שבינו לבינה, למען עתיד טוב יותר בתחום, או משהו כזה. התענוג יעלה לכם 120 שקלים ויימשך ארבע שעות, החל מהשעה 19:00.

* מי שלא פנוי לדרמה ובכל זאת רוצה לחגוג, מוזמן להגיע לליין מוצאי השבת של מועדון "שמונה", "ערבסק". כשמו כן הוא, "ערבסק" הוא ערב בסגנון חאפלה, אותו יוביל חיים לרוז המצוין יחד עם הרכבו Shara Desert Groove. נצלו את ההזדמנות, "שמונה" הוא מועדון חברים בלבד שפותח שערים לקהל הרחב החל משעה 17:00 בערב. הכניסה חופשית, המועדון נמצא ברחוב דרך אילת בתל אביב.

* להקות הקרקס של דולי ובאנדי מזמינים את הקהל הרחב להימלט מהדביקות של חג האהבה בערב רוק'נ'רול, שבו "המילה האהבה תוזכר רק בהקשר של בובות", כפי שמבטיחה סולנית הקרקס של דולי. ההופעות יתקיימו ברחוב הרצל 146 בתל אביב, כניסה תעלה 30 שקלים.

* הערב מתחמם עם אנשי מסיבת כיתה ד', שישעתקו את קונספט שירי הסלואו שהתקיימו ב"שסק" בשנים האחרונות ויפנקו את האוהבים עם כל הקיטש והדרמה הכה אהובים. צח זמרוני, עידן גבריאל וטל ארגמן ינגנו. מועדון הבלוק, משעה 21:30, כניסה חינם עד 22:30 ו-30 שקלים לאחר מכן.

* מועדון הסול של תל אביב ישתלט על לבונטין 7 (שיארח מוקדם יותר את שלומי שבן להופעת פסנתר משובחת), עם מסיבת חג האהבה המסורתית והרבה שירי נשמה, נורת'רן סול ובעיקר שמח. ינגנו: Faithful Brothers, מיי לורד סאונד וישיבוס & דנה. החל מהשעה 22:30, עשרים שקלים בכניסה עד חצות, שלושים שקלים לאחר מכן.

* מועדון הבנקס (לינקולן 13 בתל אביב) יפנק את האוהבים בהפקה מיוחדת לכבוד חג האהבה, עם סט מיוחד של היפ הופ ומיינסטרים מטעם די ג'יי Juicy (לירון לביא). פותחים בשעה 22:00, כניסה חופשית עד השעה 23:00.

* מועדון מקסים (קינג ג'ורג' פינת בן ציון, תל אביב) עם להיטי אהבה משנות השישים ועד השמונים, עם די ג'יי Moshel ו- Tamir Moay. מתחילים בשעה 21:00, חמישים שקלים בכניסה.

  • עוד באותו נושא:
  • ולנטיינז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully