וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בשני אחייניו

עדי שמחוביץ

12.2.2009 / 15:23

תושב שכונת מאה שערים מואשם כי התעלל בילדים, בני ה-5 וה-10, בבית אחותו. לפי האישום, ההורים ידעו על המעשים ולא דיווחו

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תושב שכונת מאה שערים בן 40 בגין מעשים מגונים באחייניו בן העשר והחמש. מכתב האישום, שהגיש עו"ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי הנאשם, אחיה של האם, נהג לשהות בבית אחייניו ולסייע בטיפול בילדים, ובשלהי שנת 2003 הוא החל לבצע בהזדמנויות רבות מעשים מגונים בילד הגדול יותר, תוך התעלמות מבכיו ומצעקותיו.

לפי כתב האישום, הדוד נהג לעשות את המעשים בבית הורי הילד ובגן שעשועים שסמוך לביתם. במקרים רבים הוא אף נהג להכות את הילד ולצבוט אותו, תוך שהוא מסב לו כאב של ממש ומותיר בגופו חבורות ושטפי דם. ההורים שהיו מודעים למעשי הדוד המשיכו לאפשר לו להשגיח על הילד ולשהות במחיצתו.

עוד עולה מכתב האישום, כי בתחילת שנת 2008 החל הדוד לבצע מעשים מגונים גם באחיו הקטן של הילד. בשני מקרים נכנסו האם והאב לחדר, וכשהדוד הבחין בהם הוא חדל ממעשיו. למרות זאת, ביקשו ההורים מהדוד ללוות את הילד בן החמש לטיפול במרפאת שיניים. כשהם המתינו לתורם, כך לפי האישום, הושיב הדוד את הילד על ברכיו וחיכך בו את איבר מינו.

בחקירותיה הודתה האם בפני החוקרים כי מדי פעם אף היתה שומעת את בנה נאנק מכאבים בזמן שהיה עם הדוד בחדר השינה של הבית. אביהם של הילדים הודה אף הוא כי ידע על המעשים, אך לדבריו, על פי ההלכה אסור לו להסגיר את החשוד למשטרה. האב הוסיף כי על פי "דין מוסר", לפיו אין להסגיר יהודי לגוף שאינו יהודי, הוא לא יכול היה להסגירו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully