וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שלא יהיו אישומים בפרשת אונס הנער"

עדי שמחוביץ

12.2.2009 / 14:44

לדברי המשטרה, גם אם יוגשו כתבי אישום נגד חלק מהחשודים, הם יהיו בעבירות פחותות. העליון הכריע כי השמות לא יפורסמו

בית המשפט העליון הכריע היום (חמישי) כי לא יפורסמו שמות החשודים בפרשת אינוס הנער בן ה-13 מתל אביב. זאת לאחר שהמדינה הצטרפה לעמדת ההגנה והביעה הסכמה לא לפרסם את השמות.

עו"ד זיו אריאלי, שייצג בדיון את המשטרה, אמר כי "בנסיבות העניין החליטה המשטרה לשנות את עמדתה". במשטרה הסבירו שייתכן כי לא יוגשו כתבי אישום נגד החשודים או לפחות נגד חלקם, ואם אכן יוגשו כתבי אישום, הם יהיו בעבירות פחותות בהרבה מכפי שפורסם עד כה.

"בשלב הזה", אמר אריאלי, "בזהירות הנדרשת, ישנה אפשרות כזאת. אני מתקשה לאמוד אותה ולראות אם היא סבירה או ממשית. היא רחוקה מלהיות אפשרות בעלמא". הוא הוסיף, כי אם יפורסמו שמות החשודים, יהיה קשה להחזיר את הגלגל לאחור. "להערכתנו", אמר, "מדובר בתוצאות ובנזקים שלא תימצא להם תרופה מלאה, במצב שבו ייסגר התיק נגדם בהיעדר ראיות".

בשבוע שעבר הותרו לפרסום שמות שניים מהחשודים בפרשת אינוס הנער מתל אביב: הראשון הוא חיים עטר, תושב תל אביב בן 36, שנחשב כעבריין המין הקשה ביותר בחבורה. מלבד חלקו בפרשה שנחשפה, הוא חשוד גם בביצוע עבירות מין קשות בלמעלה מ-20 קטינים נוספים. החשוד השני ששמו הותר לפרסום הוא יקי כהן, תושב המרכז בן 51, החשוד גם הוא בביצוע עבירות מין רבות בילדים נוספים.

במהלך החקירה שנערכה נגד חיים עטר בחשד שביצע בנער מעשי סדום הצטברו במשטרה עשרות תלונות של קטינים נוספים, שטענו שגם הם נפלו קורבן בידיו. במחשבו של החשוד נמצאו ראיות לשיחות רבות שהוא קיים באתרי היכרות באינטרנט עם קטינים. בחינת מכשיר ה-GPS שנמצא ברשות עטר, העלתה כי סומנו בו מקומות מגוריהם של קטינים מכל חלקי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully