וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילאון: "הקמפיין של מרצ היה מחורבן"

רועי כ"ץ

12.2.2009 / 14:44

"נפלנו חזק", אמר מספר 2 במרצ, בראיון לוואלה! LIVE. "המצביעים שלנו באו להגן על ציפי מפני ביבי ויקבלו את שנלר וליברמן"

מערכת וואלה!

(צילום: איתי לנדאו, עריכת וידאו: ענת ברק)

חבר הכנסת המיועד אילן גילאון (התנועה החדשה-מרצ) אמר היום (חמישי) בראיון בוואלה! LIVE כי אף אחד משלושת חברי הכנסת הנבחרים של המפלגה, לא יפנה את מקומו עבור זהבה גלאון, שדורגה במקום ה-4 ברשימה ולא נכנסה לכנסת. עם זאת, גילאון הדגיש כי הוא מקווה שבאמצעות קולות החיילים תקבל מרצ את המנדט הרביעי שיאפשר לגלאון להמשיך בתפקידה כחברת כנסת. גילאון גם ציין שיו"ר המפלגה חיים אורון צריך להמשיך בתפקידו.

על התוצאה הקשה של בחירות 2009 מבחינת מרצ אמר גילאון כי "אני כמו חתן בר מצווה בהלוויה. אנשים מברכים אותי על בחירתי, אבל נפלנו חזק, על הפנים. אנחנו למעשה שלושת המנדטים האחרונים של השמאל הציוני בעולם. יש לנו בעיה, אנחנו מפלגה עם גישה ממלכתית, לא אנשים של קומבינות".

גילאון הדגיש שהקמפיין של מרצ היה "מחורבן", אך הסביר שהירידה בכוח מפלגתו נבעה כתוצאה מההיסחפות בתמיכה בציפי לבני: "אנשי לבני יצרו קמפיין שהצליח להם. מצביעי הגרעין שלנו הבינו שהם הולכים להצביע לציפי לבני, אבל הם יקבלו את עתניאל שנלר. הם באו להגן על ציפי מפני ביבי ויקבלו את שנלר וגם את ליברמן".

גיא טולדנו, מנהל הקמפיין של התנועה החדשה-מרצ, אמר בתגובה לדבריו של גילאון כי "אני מודה לאילן גילאון על הביקורת הבונה שלו ומבטיח להתייעץ איתו יותר בפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully