וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בית הגיהנום" של תושב ואדי ערה

קובי מנדל

12.2.2009 / 12:10

כתב אישום שהוגש נגד אב ל-15, חושף מסכת ארוכה וקשה של התעללות בילדיו. בין היתר מואשם האב כי הכה את ילדיו במקלות

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (חמישי) נגד תושב ואדי ערה בן 56 שמואשם בהתעללות אכזרית בעשרה מבין 15 ילדיו ובאשתו. בכתב האישום נטען כי מאז שהיו המתלוננים קטנים ועד מעצרו נהג הנאשם להתעלל בהם ולהכותם נמרצות. בין היתר האב נהג להשתמש בידיו, רגליו, חפצים שונים ובהם מכשיר פלס ומקלות גומי ועץ. כמו כן, נהג האב להטיח את הילדים אל הרצפה, למשוך אותם משיער ראשם, לאיים עליהם בסכין, להשליך עליהם אבנים ועוד.

כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קרן צבירן-לצטר, חושף עוד כי במסגרת מסכת ההתעללות, אסר האב על בנות הבית לצאת מהמקום ואף מנע מהן לפגוש חברות. האב נהג לאיים על בני הבית כי אם יוודע למישהו את אשר מתרחש בבית, הוא יהרוג אותם ויתאבד. כתוצאה מהאלימות, נגרמו למתלוננים במקרים מסוימים חבלות ודימומים. מאחר והנאשם אסר על המתלוננים לצאת מהבית, הם לא קיבלו טיפול רפואי.

במהלך חודש נובמבר האחרון, כעס האב על בתו בת ה-15 על דברים שאמרה לאמה. בכתב האישום מצוין כי הנאשם משך את הבת בשערות ראשה והפילה אל הרצפה. בת אחרת שניסתה לחלץ את האחות, הופלה על ידי האב אל הרצפה וספגה ממנו בעיטות בכל חלקי גופה. האב לא הסתפק בכך ואף הכה את שתי בנותיו בחוזקה באמצעות קרש עץ.

במקרה אחר זיהה האב בת אחרת, בת 16, כשהיא נמצאת מחוץ לבית עם חברה. האב החזיר את הבת אל הבית, הכה אותה בפניה, הורה לה להביא את ספרי הלימוד שלה ושרף אותם. מספר ימים לאחר מכן האב לא היה מרוצה מתפקודה של הבת בגינת הבית ובתגובה הוא חבט בראשה במגרפה ואף ביקש ממנה להתכופף לעבר האדמה. בשלב זה האב בעט בפניה של בתו.

לפי כתב האישום, לפני כחודש, קרא האב לבנו בן ה-10 להיכנס את הבית והחל לספור בקול רם את מספר המכות שיספוג הבן עם כניסתו. כשהגיע האב למספר 14, הבן נכנס אל הבית ואז הכה אותו האב בעזרת צינור גומי 14 פעמים בכל חלקי גופו. האב קרא באותו מקרה לבת אחרת, הכה גם אותה בצינור גומי ולאחר שניסתה להימלט, הכה אותה האב בפניה עם צינור גומי עד אשר החלה לדמם והמשיך להכות אותה באגרופים על פניה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של האב המתעלל עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully