וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ירי הפצמ"רים חיל האוויר תקף בעזה

רמי שני

12.2.2009 / 3:41

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה מוצב של חמאס בדרום הרצועה. התקיפה בוצעה בעקבות ירי פצצות המרגמה לעבר מועצת אשכול

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (חמישי) מוצב של חמאס באזור חאן יונס בדרום רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה וכי התקיפה היא תגובה לירי פצצות מרגמה אמש לעבר מערב הנגב.

ארבע פצצות מרגמה נפלו אתמול בערב בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול במערב הנגב. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. אף ארגון לא נטל אחריות על הירי. בתוך כך, בכיר חמאס ונציג הארגון בלבנון אוסמה חמדאן אמר כי תוצאות הבחירות בישראל מבטאות את הנטייה ימינה בחברה הישראלית, "דבר שישפיע על המציאות הפלסטינית ועל עתיד תהליך השלום".

אתמול נפלה רקטת קסאם במועצה האזורית שדות נגב. התרעה הופעלה בחלק מיישובי המועצה ונשמע פיצוץ. לא דווח על נפגעים או על נזק. במערכת הביטחון העלו אתמול את הכוננות מחשש כי חמאס ינסה לשבש את יום הבחירות באמצעות ירי קסאמים. החיילים בשטח התבקשו להגביר את הערנות מחשש לניסיונות פיגוע באזור גדר המערכת, כדוגמת האירוע בכיסופים לפני כשבועיים, בו נהרג חייל צה"ל.

בתןך כך, בימים האחרונים נפתחו מעברי הסחורות שמחברים בין ישראל לרצועת עזה כדי לאפשר את הכנסתו של ציוד הומניטרי לרצועה. סוכנות האו"ם לפליטים פלסטינים אונר"א הודיעה כי חמאס השיב את ציוד הסיוע שנבזז ממחסניה ברצועת עזה בשבוע שעבר וכי העברת הסיוע תחודש לפיכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully