וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני לנתניהו: "הצטרף לממשלה בראשותי"

נעמה טלמור

11.2.2009 / 1:40

יו"ר קדימה אמרה בנאומה, כי "היום העם בחר קדימה. כל מה שנותר זה לעשות את המעשה הנכון - לכבד את הכרעת הבוחר"

(באדיבות ערוץ 1)

יו"ר קדימה ציפי לבני אמרה הלילה בנאומה, כי "היום העם בחר קדימה. הקמנו את קדימה מתוך אמונה בערכים של ישראל והיכולת לשלב אותם ולמצוא את המכנה המשותף של החברה הישראלית. קדימה שינתה את פני הפוליטיקה בישראל. לא עוד ימין ושמאל, אלא מרכז עם אידיאולוגיה של מרכז ולא של מפריד. נכנסתי לפוליטיקה כשהיו מחנות שנלחמו מלחמת חורמה. היום אני שומעת שוב את המלים מחנה לאומי, ואני רוצה לומר היום: ארץ ישראל לא שייכת לימין, כפי שהשלום אינו שייך לשמאל".

"אני פונה עכשיו לבנימין נתניהו", אמרה לבני, "הצעתי לך לפני שנקבעו הבחירות האלה להצטרף לממשלת אחדות בראשותי מול אותם אתגרים שמולם ניצבת המדינה. סירבת אז ואמרת שהעם הוא זה שיקבע. העם קבע היום קדימה. כל מה שנותר זה לעשות את המעשה הנכון, לכבד את הכרעת הבוחר, לעשות מה שנכון לישראל בעת הזו, במיוחד לנוכח כל האתגרים ולהצטרף לממשלת אחדות שבסיסה המפלגות הגדולות. בכוונתי לפעול לשינוי שיטת הבחירות".

"הקמנו את קדימה מתוך אמונה בערכים של ישראל והיכולת לשלב אותם ולמצוא את המכנה המשותף של החברה הישראלית. קדימה שינתה את פני הפוליטיקה בישראל. לא עוד ימין ושמאל. אלא מרכז עם אידיאולוגיה של מרכז ולא של מפריד נכנסתי לפוליטיקה כשהיו מחנות שנלחמו מלחמת חורמה. ידעתי שלא יהיה קל לסחוף את מנהיגי ישראל. מתוך אמונה בדרך ומתוך שכנוע עמוק שחובה עלינו לחפש כל בדל של סיכוי לשלום, שטחנו את החזון לפני הבוחרים, כשאנו באים לא מתוך המפריד והמבדל ואמרנו שלנו יש את הכוח לבוא מתוך המשותף", אמרה לבני.

לדבריה, "אזרחי ישראל יצאו אחד אחד אחת אחת מביתם ולפני שהגיעו לקלפי פגשתי אותם בדרך. פגשתי אנשים צעירים שאימצו אותי מתחילת הדרך ובאו עם לב של תקווה. כל האנשים האלה השאירו את הציניות בצד והחליטו לעשות מעשה ויצאו היום לקלפיות בגשם, יצאו באו והצביעו לא מתוך פחד ולא מתוך ייאוש, אלא מתוך תקווה ונתנו בנו את אמונם. זו אחריות ענקית על כתפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully