וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ביתנו: "הפכנו להיות גורם משמעותי"

יהושע בריינר

10.2.2009 / 22:59

חברי המפלגה שידרו אופטימיות לאור המדגמים שחזו את הפיכתה לסיעה השלישית בגודלה. לוי: "על נתניהו להרכיב את הממשלה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכת וידאו: נעמה דרור)

במטה ישראל ביתנו בירושלים השתדלו לשדר עוצמה וסיפוק לנוכח מדגמי הטלוויזיה החוזים למפלגה בראשות אביגדור ליברמן 14-15 מנדטים. ח"כ דוד רותם אמר לוואלה! חדשות כי "רק הסקרים דיברו על 20 מנדטים, אנחנו מרוצים מאוד. הפכנו להיות גורם משמעותי. אך אני ממליץ לכולם לחכות לתוצאות האמת". מועמדת המפלגה אורלי לוי (מקום 6) הגיבה גם היא בחיוב ואמרה: "אם הצלחנו להגדיל את כוחנו וגם לדחוק את העבודה למקום רביעי זה הישג אדיר".

לוי התייחסה גם לאפשרויות הרכבת הממשלה. לדבריה, "על מנת שנצטרף לציפי לבני, ממשלתה תצטרך להיות קצת ימנית. גם אם תנצח בתוצאות האמת, זה לא אומר שתרכיב את הממשלה. הבוחרים הצביעו בעד גוש ימין, אז מן הראוי שהנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו".

עם זאת, דני איילון, מקום שביעי ברשימה, אמר כי מפלגתו אינה פוסלת ישיבה משותפת בממשלה עם כל מפלגה. לדבריו, "הוכחנו שאנו לא מפלגת אופנה. אנחנו כאן על מנת להישאר. בבחירות הבאות כבר נתמודד על הנהגת המדינה".

גם מועמד המפלגה במקום ה-13, משה (מוט) מטלון, אמר כי מפלגתו לא פוסלת שותפות עם אף מפלגה. הוא הביע ביטחון בכך שתוצאות האמת יחשפו מספר מנדטים גבוה יותר למפלגתו. מטלון, שהיה יו"ר ארגון נכי צה"ל, אמר כי הוא "שמח שאוכל לקדם נושאים שקשורים לאוכלוסיית הנכים וכמובן שאתעקש שהכנסת תהיה נגישה לנכים. לפחות חסכנו לכנסת כיסא אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully