וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "הקרב ביני לבין נתניהו צמוד מאוד"

נעמה טלמור

10.2.2009 / 18:06

לדברי יו"ר קדימה, הבחירות עשויות להיות מוכרעות על קולו של מנדט. "רק אנחנו נוכל להרכיב ממשלת אחדות. השעות הבאות קריטיות"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

יו"ר קדימה ציפי לבני אמרה היום (שלישי) כי היא מצפה מיו"ר הליכוד בנימין נתניהו שכאשר תוצאות הבחירות יתפרסמו והיא תהיה זו שתוכל להרכיב את הממשלה הוא יצטרף אליה לממשלת אחדות.

"הלילה הולך להיות מבחנו של הליכוד ומבחנו של נתניהו. שנינו אמרנו - זה או ציפי או ביבי. בפעם שעברה כשניסיתי להרכיב את הממשלה עם ש"ס, אז זה לא היה פתק מהציבור אלא דבר פוליטי שקרה. עכשיו כשהציבור מחליט ואני אקרא לליכוד להצטרף לממשלה, ונתניהו יוכל להצטרף לפי המצע של הממשלה, אז נראה אותו אומר לא, זה הולך להיות המבחן שלו".

מוקדם יותר אמרה לבני כי מדובר בקרב צמוד בינה לבין בנימין נתניהו. "צריך להבין ומאוד חשוב להעביר את המסר הזה: מדובר בקרב צמוד ביני לבין ביבי, בין קדימה לבין הליכוד. מי שיקבל יותר מנדטים המשמעות היא שהוא קיבל את אמון הציבור, ואף אחד לא יוכל להתווכח עם זה". כך אמרה היום יו"ר קדימה ציפי לבני בביקור במטה הבחירות המרכזי של קדימה בפתח תקוה. לדבריה, "אנחנו בעצם נוכל להרכיב את ממשלת האחדות היחידה. קדימה, שמייצגת את מרכז המפה הפוליטית, תוכל להוסיף לממשלה מימין ומשמאל ולהוסיף אחדות לעם".

לבני הוסיפה: "האפשרות הזו תקרה רק אם קדימה תקבל יותר מנדטים מהליכוד. נקודה. על זה אנחנו הולכים עכשיו, זו גם התחושה בשטח ואני מקבלת אווירה יותר טובה מהשטח. יש כמה שעות והשעות האלו הן קריטיות. בגלל שמדובר בקרב כל כך צמוד זה יכול להיות מאוד קרוב, על חודו של מנדט".

יו"ר קדימה התייחסה לחשש מאחוזי הצבעה נמוכים: "מבחינתנו, לא רק מבחינת קדימה, אלא מבחינת כל ישראל – כל אחד צריך לצאת ולהצביע. יש תחושה שזה יכול לקרות וכשאנשים מבינים שהיציאה שלהם מהבית יכולה לקבוע מי האדם שינהיג את המדינה, הם ייצאו ויעשו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully