וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "המהפך יבוא ואנו נביא את השינוי"

פנחס וולף

10.2.2009 / 19:20

יו"ר הליכוד ביקר בשדרות ובב"ש וקרא לתושבי הדרום ללכת להצביע. לדבריו, "מי שרוצה אותי כרה"מ צריך להצביע למפלגה שלי"

(צילום: יוסף בדלוב ושי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל ונעמה דרור)

"המהפך יבוא, אנחנו המפלגה היחידה שיכולה לשנות כיוון", כך אמר היום (שלישי) יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. נתניהו ביקר בקלפיות בשדרות ובבאר שבע וקרא לתושבי הדרום ללכת להצביע כדי להשפיע על גורל המדינה. "הייתי בבית הספר הזה לפני שבועות אחדים", אמר נתניהו בקלפי בשדרות, "נפלו כאן קסאמים ועדיין נמשך טפטוף. זהו סמל לכישלון של ממשלת קדימה. אני מבטיח לשדרות, שהפכה להיות סמל של עיר שנלחמת בטרור, שהאיום יוסר".

אל נתניהו התלווה יו"ר המטה האישי שלו, ח"כ יובל שטייניץ, שאמר כי "על פי הנתונים, שיש לנו, אנחנו מובילים על קדימה בשני מנדטים. אנחנו רואים תזזית גם של אנשי שמאל וגם של ערבים לכיוון קדימה ואנחנו מנסים לאסוף אלינו קולות מהימין".

נתניהו הצביע הבוקר סמוך לביתו בירושלים. בצאתו מהקלפי אמר כי "רבים בעם רוצים שינוי, רוצים מהפך ורוצים ללכת בדרך של ביטחון, אהבה ותקווה". לדבריו, "אני מאמין שבעזרת כל מי שיצביע ליכוד נגיע להכרעה ברורה".

אתמול אמר נתניהו בראיון לערוץ 1 כי אם ייבחר לראשות הממשלה, הוא יקים ממשלת אחדות. הוא הוסיף כי יצרף לקואליציה את ישראל ביתנו, אך לא ימנה את יושב הראש שלה אביגדור ליברמן לשר ביטחון. "אם אבחר אפנה לכל המפלגות הציוניות שיצטרפו לקואליציה בהנהגת ליכוד אחד. אנחנו ניקח את כל המפלגות האלה - קדימה, עבודה, ישראל ביתנו", אמר. נתניהו הוסיף כי אינו מוכן להתחייב על המשך המשא ומתן עם הסורים. "ההבנות של ממשלת אולמרט עם הסורים לא מחייבות אותי", הבהיר, "אלא רק ביטחון ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully