וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרזל נגד המשטרה: "אגיע לאום אל פחם"

פנחס וולף ונתיב נחמני

9.2.2009 / 12:35

למרות התנגדות המשטרה, אמר פעיל הימין כי בכוונתו להגיע מחר לאום אל פחם ולשמש כיו"ר קלפי, "על אפם וחמתם של שונאי ישראל"

פעיל הימין ברוך מרזל אמר היום (שני) בתגובה לכוונת המשטרה למנוע ממנו להגיע מחר לאום אל פחם ולשמש כיו"ר ועדת קלפי, כי "משטרת ישראל שוב מתקפלת בפני איומים של גורמים מהמגזר הערבי ומשדרת מסר של חולשה וכניעה".

לדברי מרזל, "מדובר בניסיון לעקוף את החלטת השופט ולמשטרה אין סמכות למנוע את כניסתי לאחר שהשופט דחה את בקשת היועץ המשפטי לממשלה. אני אגיע לאום אל-פחם ואשמש כיו"ר ועדת קלפי מטעם האיחוד הלאומי על אפם וחמתם של שונאי ישראל".

במשטרה נערכים לכל תרחיש אפשרי, אך עם זאת מקווים כי מרזל ישנה את דעתו ויימנע מלהגיע לאום אל פחם. גורמים במשטרה אף רמזו כי מרזל מנסה לייצר תסיסה במגזר הערבי. "על פי המידע המודיעיני יש חשש שמרזל יוכל להיכנס לאום אל פחם אבל לא בטוח שיוכל לצאת ממנה". אמר היום לוואלה! חדשות קצין משטרה בכיר במחוז הצפון.

על פי המידע מודיעני שהצטבר גם בשב"כ, גורמים במגזר הערבי באזור יפעלו על מנת לפגוע במרזל ואף קיים מידע על כוונה לשימוש בנשק חם נגדו. מחר בבוקר יערכו רוב שוטרי גזרת עירון באזור אום אל פחם. הכוח שתציב המשטרה באזור יעמוד על כ-2,000 שוטרים. בהתאם לחוק, המשטרה תאפשר למרזל להגיע לאום אל פחם, אך אם יתפתחו מהומות במקום ניתן יהיה לפנותו משם.

מועצת עיריית אום אל-פחם התכנסה בשבוע שעבר לדיון מיוחד על רקע מינויו מרזל ליו"ר ועדת קלפי בעיר. חברי המועצה החליטו פה אחד למנוע את כניסתו של מרזל לעיר. בהודעה שפורסמה בתום הישיבה נמסר כי אום אל-פחם מקבלת בברכה כל אורח מלבד אלו שעושים זאת כדי לעורר פרובוקציה כמו מרזל. "על כן לא נאפשר לו להיכנס לעיר", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully