וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנ"צ בדימוס שמואשם במרמה נתפס לאחר כשנה

נתיב נחמני

9.2.2009 / 11:32

במשטרה אומרים ששמואל קורנבלאו, ניצל את הידע שצבר כקצין מודיעין על מנת להתחמק מהחוק. הלילה הוא נתפס בדירה בשדרות

לאחר כשנה שבה הצליח להימלט מהמשטרה, נעצר הלילה (שני) סגן ניצב בדימוס, עו"ד שמואל קורנבלאו שהוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות מרמה רבות ומאז נעלם. בחקירתו שנערכה על ידי חוקרי משטרת ההגירה סיפר קורנבלאו כי בתקופה האחרונה הוא הסתתר בשדרות, שם עבד כמורה פרטי לאנגלית.

תחילת הפרשה לפני כשנה, אז נעצר קורנבלאו בחשד שהונה עשרות עובדים זרים, כשמתוקף תפקידו כעו"ד הבטיח להם שירותים משפטיים ועזרה בהסדרת אשרות השהייה שלהם בישראל. בכתב האישום שהוגש נגדו לאחר מעצרו נטען כי קורנבלאו היה גובה כספים תמורת השירות, אך לבסוף נעלם מבלי לספק תמורה לכסף. לאחר הגשת כתב האישום, שוחרר קורנבלאו בערבות ובתנאים מגבילים ומאז הוא לא נראה.

רפ"ק לי-און הירש מפקד צוות המודיעין המיוחד (צמ"מ) במנהלת ההגירה סיפר היום לוואלה! חדשות כי קורנבלאו, שעד לפני כ-12 שנים היה קצין החקירות והמודיעין של משטרת מרחב השרון, ניצל את הידע שצבר כקצין מודיעין על מנת להתחמק מהמשטרה. "בחודשים האחרונים ביצענו פעילות אינטנסיבית על מנת לאתר אותו, אך בכל פעם הוא הצליח להתחמק מאיתנו ברגע האחרון", סיפר רפ"ק הירש.

לדברי הירש, קורנבלאו ירד למחתרת בצורה מקצועית ביותר וניתק כל קשר עם משפחתו וחבריו. כאמור, אתמול בלילה הצליחו שוטרי ההגירה לתפוס את הקצין בדימוס בדירת חדר אותה שכר בשדרות. לדבריהם, השוטר לשעבר הגיב בהפתעה רבה עם פריצת השוטרים לביתו. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בארבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully