וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהדות התורה רוצים את הקול הערבי

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

9.2.2009 / 11:29

פעילי המפלגה חילקו בישובים ערביים עלונים המגנים את מצעו של ליברמן. "הערבים והחרדים נלחמים בגזענות ומצביעים ליהדות התורה"

האם הערבים יתמכו בחרדים בבחירות לכנסת? כחלק מניסיון לבלום את כוחה העולה של ישראל ביתנו, חילקו בימים האחרונים פעילים של מפלגת "יהדות התורה" עלונים בערבית במספר יישובים ערבים בארץ, שבהם קראו לציבור הערבי להצביע למפלגתם. בעלונים תקפה "יהדות התורה" את מפלגת "ישראל ביתנו" ואת העומד בראשה, אביגדור ליברמן, וביקשה מהערבים שיצביעו עבורה כדי "לשמור על המסורת והדת".

בצידו האחד של העלון מופיעה הכותרת "ליברמן = גזענות" ומתחתיה נכתב: "הערבים והחרדים נלחמים בגזענות ומצביעים ליהדות התורה". בצידו השני של העלון מופיעות הסיבות שבגללן קוראת "יהדות התורה" לערבים להצביע עבורה: "משום שהיא נלחמת בכל הניסיונות של גורמים גזעניים בכנסת להרחיק ציבור שלם ולאיים על קיומו, משום שהיא פועלת להשבת קצבאות הילדים, משום שחשובה לה אחדות המשפחה, שלומה וכבודה".

סיבות נוספות שבגללן מבקשת "יהדות התורה" מהערבים שיתנו לה את קולם: "משום שבראש סדר העדיפויות שלה נמצאת השמירה על כל הדתות, משום שהיא שומרת על המסורת והערכים, משום שהיא שומרת על האינטרסים של המיעוטים, משום שהיא פועלת למען שיוויון של כל האזרחים במדינה ומשום שהיא נלחמת בדיקטטורה הטוטליטרית במדינה". בתחתית העלון נכתב "חרדים למען השיוויון".

גורם באחת המפלגות הערביות אמר לוואלה! חדשות כי למרות הניסיונות של "יהדות התורה" לגייס מצביעים מקרב המגזר הערבי, עשרות או מאות ערבים בלבד צפויים להצביע למפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully