וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "רק לבני יכולה להוביל את ישראל"

פנחס וולף

8.2.2009 / 20:34

אחרי תקופה ארוכה בה לא היה ברור במי תומך רה"מ, הודיע אולמרט באופן פומבי על תמיכתו ביו"ר קדימה. "היא הוכיחה נחישות בזמן מלחמה ותבונה בזמן התהליך המדיני"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: רן צימט)

ראש הממשלה אהוד אולמרט הודיע הערב (ראשון) כי הוא תומך בציפי לבני ובמפלגת קדימה בבחירות לכנסת. אולמרט אמר את הדברים בכנס ארגון מכבי העולמי הנערך בכפר המכביה ברמת גן.

"חשבתי שיהיה ראוי שראש ממשלת ישראל יאמר בצורה פומבית וחדה במי הוא תומך לראשות הממשלה. אני מתאר לעצמי שלא אפתיע שאומר שאני תומך בתנועת קדימה ואני מקווה שציפי לבני תיבחר לראשות הממשלה", אמר אולמרט.

לדבריו, "אני מכיר את כל המפלגות וכל המועמדים אולי טוב יותר מכל אחד אחר, אני חושב שליתר המועמדים ניתנה הזדמנות והם לא עמדו במבחן. ציפי לבני יכולה להוביל את מדינת ישראל לתהליך של שלום רציני ואחראי שיש בו גם ביטחון. היא הוכיחה נחישות בזמן מלחמה ותבונה בזמן התהליך המדיני".

במשך תקופה ארוכה לא היה ברור במי תומך אולמרט, זאת בעקבות היחסים המתוחים שהיו בין השניים גם לאחר וינוגרד וגם לאחר חקירת טלנסקי.לאחר שסקרי סוף השבוע הראו על צמצום פערים בין קדימה לליכוד, אמורה הצהרתו של אולמרט לחזק את קדימה מול נתניהו והליכוד. יחד עם זאת, אולמרט לא נחשב ראש ממשלה פופולארי ולכן לא ברור האם ההצהרה שלו תסייע ללבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully