וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר את אחותו למוות 29 פעמים

עדי שמחוביץ

8.2.2009 / 18:10

כתב האישום הוגש נגד בן 15 מקלנסוואה, בחשד שדקר את אחותו בשל התנהגותה. אישום הוגש גם נגד האב ששידל את בנו לבצע המעשה

בבית משפט המחוזי בפתח תקווה, הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד נער, בן 15, מקלנסוואה שהואשם ברצח אחותו בת ה-20. במקביל הוגש כתב אישום גם נגד האב ששידל את בנו לבצע את המעשה על רקע מה שמכונה "כבוד המשפחה".

מכתב האישום שהגישה עו"ד אנה אבידוב מפרקליטות מחוז מרכז עולה כי במהלך החודשים שקדמו לרצח, היו היחסים בין בני המשפחה לאחות עכורים בשל הליכותיה ואופן לבושה שעל פי השקפת הגברים במשפחה לא היו צנועים דיים.

הסכסוך הסלים באביב 2008 לאחר שהאחות נמלטה מהבית ופנתה למעון לנערות במצוקה. בשכנוע אב המשפחה חזרה האחות לחיק משפחתה ואף התארסה. כחודשיים לאחר חזרתה של האחות, התגלע ויכוח נוסף על רקע רצונה של האחות לצאת לעבודה מחוץ לבית.

במהלך הוויכוח הטיח האב באחות כי יגיע היום שבו הוא "יהרוג אותה". הבת נמלטה מהבית, אך האב יצא בעקבותיה ואף ניסה לדרוס אותה. כשנכנסה חזרה לבית, אחז בה האב בשערות ראשה תוך כדי שהאח בועט בבטנה וברגליה. על פי כתבי האישום, השניים הפילו לרצפה ותוך כדי שהאב חונק ומכה אותה באגרופיו, המשיך האח לבעוט בגופה. בשלב זה דרש האב מהאח להביא סכין מהמטבח, אך האחות הצליחה להימלט לבית השכנים.

בתחילת חודש ינואר האחרון החליטו האב והאח לרצוח את האחות, לאחר שזו ביקשה לרכוש לעצמה מכשיר טלפון נייד משלה. מכתב האישום עולה כי באותו הלילה, החליט האח בן ה-15 לרצוח את האחות כבר למחרת בבוקר. כשבני המשפחה עזבו את הבית, נטל האח סכין מטבח, נכנס לחדרה של האחות ובזמן שישנה דקר אותה פעמיים באמצעות סכין. האחות התעוררה ואז האח דקר אותה 27 פעמים נוספות ושיסף את גרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully