וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבה דמי חסות מפקידי עירייה בפ"ת

נתיב נחמני

8.2.2009 / 17:07

יוסף גנגינה, יעד מודיעיני של המשטרה, נעצר בחשד שנהג להציע שירותי שמירה לקבלנים ולפקידי עירייה ודאג לשכנע את מי שניסה לסרב

היחידה המרכזית של מחוז המרכז חוקרת חשד כי יוסף גנגינה, תושב פתח תקווה בן 34 ויעד מודיעני של המשטרה המקומית, ומספר עבריינים מקומיים נוספים, נהגו לגבות דמי חסות מקבלנים הפועלים בעיר וכן לסחוט פקידי עירייה. על פי החשד, גנגינה נהג להציע את "שירותי השמירה" של חברת השמירה הפיקטיבית שלו ומי שסירב "השתכנע" מאוחר יותר לחתום איתו על העסקה.

חקירת המשטרה נגד גנגינה מתנהלת מזה שלוש שנים. על פי תלונות רבות שהגיעו מקבלנים ומגורמים בעירייה, גנגינה נהג לכפות עליהם את שירותי השמירה שלו. החשד הוא שגנגינה וחייליו נהגו לפנות לקבלנים ולהציע להם את שירותי חברת השמירה "אור מרום" לאתרי הבנייה בהם עבדו. על פי החקירה, מיום שענו הקבלנים בשלילה להצעה החלו הבעיות: נזק רב היה נגרם לאתרי הבנייה וציוד היה נגנב מהם.

גם במקרים בהם הסכימו הקבלנים לעסקה, כל שעשו גנגינה ואנשיו היה לתלות בכניסה לאתר שלט של חברת השמירה לכאורה, שכן לפי המשטרה, בחברת "אור מרום" שבבעלותו לא הועסק אפילו שומר אחד. עם זאת, "באורח פלא" היו הנזקים והגניבות נפסקים.

בעקבות החקירה, גנגינה נעצר ומעצרו הוארך עד למחר (שני). הבוקר נעצרו עוד שני חשודים בפרשה, גל חצור וירון עובדיה, תושבי העיר, ומעצרם הוארך בעשרה ימים. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully