וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "קדימה מגיבה לירי ברפיסות"

פנחס וולף

8.2.2009 / 16:24

יו"ר הליכוד תקף את מפלגת השלטון על רקע הירי המתמשך לאזור הדרום. בסיור בצפון הוסיף נתניהו: "אנחנו לא נמשיך במדיניות החולשה"

מערכת וואלה!

(צילום: אחמד עבאס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו המסייר באזור הצפון, ניצל את הירי המתמשך ליישובי הדרום כדי לנגח את מפלגת קדימה. נתניהו אמר לוואלה! חדשות כי "חמאס יורה גראדים וקסאמים כי הוא מרגיש שאין מענה מספיק, אנחנו לא נמשיך במדיניות של חולשה נגיב בעוצמה ומיד על כל ירי. המדיניות של קדימה היא מדיניות של רפיסות".

לדבריו, "אנחנו לא נילחם בטרור בפרץ קצר, אלא 365 ימים בשנה. בנו לא יזלזלו, אבל בשביל זה צריך ממשלה תקיפה".

לגבי הזירה הפוליטית אמר נתניהו כי "אני מרגיש שינוי במגמה ואם נמשיך כך, נובל להוביל את המדינה. אנשים מבינים שהברירה היא בין הדרך הכושלת לדרך של הליכוד. אני מרגיש שאנשים קולטים את המסר ומיום רביעי נצטרך לעשות הרבה דברים, להתמודד עם אירן, עם הטרור ועם הכלכלה וזה מחייב ממשלה חזקה עם מדיניות ברורה".

מוקדם יותר ביקר נתניהו בטקס נטיעות לקראת ט"ו בשבט שהתקיים במושב אניעם ברמת הגולן. באירוע זה אמר נתניהו: "בט"ו בשבט באתי עם חבריי לגולן. אנחנו אנשי ירושלים והגולן. ירושלים לא תחולק שנית וגם לא תיפול שנית, אבל זה בתנאי שנעלה לשלטון. אל תבזבזו את קולכם על מפלגה קטנה. הפער בין הליכוד לקדימה הצטמצם ואם רוצים לשמור על ירושלים והגולן צריך ליכוד חזק".

"כדי להרחיק את האויבים צריך להיות חזקים", המשיך נתניהו. "ישראל עם רמת הגולן זה ישראל חזקה. ישראל שמתפרקת מנכסיה היא ישראל חלשה. אם המתלבטים מרוצים מהדרך שבה המדינה התנהלה עד עכשיו שיצביעו קדימה. אבל מי שרוצה דרך אחרת, של חזרה לנכסים החשובים ביותר שלנו ושל גאווה לאומית, צריך לדאוג שהליכוד ינצח".

אם אויבינו ינצחו, נרד מהגולן

בהמשך הסיור שוחח נתניהו עם תלמידי המכינה הקדם צבאית במושב קשת ואמר להם: "קחו מעדר, תחפרו באדמה ומה תמצאו? שרידים סורים? מי שיחפור באדמה ימצא בתי כנסת מתקופות שונות ושרידים של עם ישראל. הגולן הוא חלק מנחלת אבות, חלק מאיתנו".

לדברי נתניהו, "הסיבה ששקט פה הרבה זמן, היא שהסורים יודעים שאנחנו פה ושאנחנו קרובים מאוד לדמשק". הוא הוסיף ואמר כי "כשהמולדת והביטחון שלובים בצורה כל כך הדוקה, צריך לחשוב איך בכלל יש כאלו שמבקשים לרדת מהגולן. אם אויבינו ינצחו, נרד מהגולן. אם אנחנו ננצח, נשאר על הגולן".

אל נתניהו התלוו חבריו למפלגה בני בגין, משה יעלון, יוסי פלד ואפי איתם. בדבריו בפני תלמידי המכינה, התייחס בגין לטענה שדין הגולן כדין סיני, אותו החזיר אביו, ראש הממשלה המנוח מנחם בגין, כחלק מהסכם השלום עם מצרים. לדבריו, לא את זה צריך ללמוד מאביו, אלא גם את זה שהפך את הגולן לחלק אינטגרלי ממדינת ישראל והחיל על הרמה את החוק הישראלי.

פרסום ראשון: 12:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully