וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר ערבי ניסה לדקור חייל ביפו

נתיב נחמני

8.2.2009 / 8:33

לדברי החייל, הצעיר הגיח לעברו בעת שהלך ברחוב, השניים נאבקו והחשוד ברח. בירושלים התלונן צעיר כי 3 ערבים דקרו אותו אמש

חשד לניסיון דקירת חייל הבוקר (ראשון) ברחוב שבטי ישראל ביפו. על פי עדויות, בזמן שחייל צה"ל ירד מאוטובוס ברחוב, רץ לכיוונו צעיר ערבי שהחזיק סכין בידו, כשהוא קורא בערבית. בין השניים התפתח מאבק שבסופו נמלט המחבל לכאורה. המשטרה פתחה בסריקות.

המקרה אירע הבוקר סמוך לשעה 7:45 בעת שהחייל, שאינו חמוש, ירד מאוטובוס סמוך לגן חללי מינכן בעיר. לדברי החייל, רגעים לאחר שירד מהאוטובוס והתחיל ללכת ברחוב, הוא שמע קריאות בערבית מאחוריו. כשהסתובב הוא הבחין בצעיר ערבי ניגש לכיוונו כשהוא אוחז בסכין. על פי העדות, החייל הכה את החשוד והשניים החלו להאבק ברחוב עד שלבסוף הצליח התוקף להימלט.

מלבד פגיעות קלות, החייל לא נפצע, אך על פי עדותו, הצעיר נפצע בפניו מהלך המאבק ביניהם. כוחות משטרה גדולים, בהם כוחות יס"מ ומג"ב שהוזעקו למקום, פתחו בחקירה ובסריקות אחר החשוד.

בתוך כך, צעיר יהודי התלונן כי הותקף אמש על ידי שלושה צעירים ערבים בירושלים. לדבריו, הוא טעה בדרכו למעונות הסטודנטים בהר הצופים והגיע לאזור תחנת הדלק בדרך יריחו. הצעיר טען כי כאשר ביקש מהשלושה לכוון אותו הם תקפו אותו באמצעות סכינים וחתכו את פניו וידיו. הצעיר פונה לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully