וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבבא ברוך מגייס את המתים נגד ליברמן

8.2.2009 / 6:27

הרב ברוך אבוחצירה טוען כי אביו, הבבא סאלי, שנפטר לפני 25 שנה, התגלה אליו בחלום וביקש ממנו להזהיר את הציבור לא להצביע ליו"ר ישראל ביתנו

יח"צ - חד פעמי

לאחר שמנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, כינה את ישראל ביתנו "השטן", יש מי שמגייס גם את המתים כדי לסייע לש"ס לגרוף עוד קולות בקלפי. הרב ברוך אבוחצירה (בבא ברוך), בנו של הרב ישראל אבוחצירה (הבבא סאלי), טוען כי אביו, שנפטר לפני 25 שנה, התגלה אליו בחלום וביקש ממנו להזהיר את הציבור שלא להצביע בעד אביגדור ליברמן, ולהצביע רק לש"ס.

בהקלטה שהגיעה לוואלה! חדשות, הבבא ברוך מספר על ההתגלות בחלום. "מו"ר (מורינו ורבינו – פ"ו) אבי הקדוש בא אליי בחלום בלילה, ואמר לי 'בני מה לך נרדם? איך אתה יכול לשבת במנוחה כאשר אחד רוצה, כמו לבן הרשע, לאבד את כל הדת של עם ישראל?", הוא אומר. "תזהיר את הציבור שלנו בשמי, אני אביך – האדם הזה שקוראים לו ליברמן הוא רוצה להנהיג לנו כאן נישואים אזרחיים, לתת גושפנקה לגיור שלא לפי ההלכה וכל הדברים הרעים שמנוגדים לתורתנו הקדושה"'.

"אוי לנו מיום הדין הנורא", נאמר בהמשך. "אני מזהיר אתכם באיסור מוחלט להצביע ליברמן. מי שיש בליבו חרדה לדבר ה' ורוח אלוהים פועמת בקרבו צריך להצביע רק ש"ס. מי שיצביע ליברמן יתחרט. אנחנו חייבם לשמור על הגחלת של עם ישראל. אוי לנו מיום הדין, אוי לנו מיום התוכחה. אני אומר לכם בשמו של מו"ר אבי הקדוש, אני מזהיר ואומר היזהרו רבותיי. למען ה', למען התורה ולומדיה, הצביעו ש"ס. אל תצביעו שום דבר אחר".

בתוך כך, הרב עובדיה יוסף תקף אתמול בחריפות את מפלגת "ישראל ביתנו" ואת מנהיגה אביגדור ליברמן. בדרשתו השבועית אמר הרב עובדיה כי "תמיכה במפלגה הזאת, כמוה כתמיכה בשטן וביצר הרע". הוא הוסיף, כי "המפלגה הזאת זה אנשים שאין להם תורה, רוצים נישואים אזרחיים, לגייס ישיבות ולהרבות חנויות חזיר. ליבי כבד עלי חלילה מלתמוך בהם. זה איסור גמור. מי שיעשה כך גדול עוונו מנשוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully