וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: הניצחון על ביבי במרחק נגיעה

פנחס וולף

8.2.2009 / 1:55

יו"ר קדימה אמרה את הדברים בכינוס פעילים בטמרה. היום תשיק המפלגה קמפיין חדש, תחת הסיסמה: "רק בחירה בציפי תנצח את ביבי"

מערכת וואלה!

(צילום: אחמד עבאס, עריכת וידאו: רן צימט)

"אני עוברת ממקום למקום, ויש תחושה שהניצחון אפשרי. זה במרחק נגיעה". כך אמרה אמש (שבת) יו"ר קדימה, שרת החוץ ציפי לבני, בכינוס המגזר הדרוזי של המפלגה שנערך בטמרה. לבני, שמעודדת מצמצום הפער בין קדימה לליכוד בסקרי סוף השבוע, פנתה לנכבדי העדה הדרוזית שנטלו חלק בכינוס וקראה להם להירתם למען הצלחת קדימה.

בתוך כך, קדימה משיקה היום קמפיין חדש, תחת הסיסמה "רק בחירה בציפי תנצח את ביבי". מטרת הסיסמה, שתופיע על שלטי חוצות, באינטרנט ובעיתונים, היא לחדד את המסר לפיו הבחירות לכנסת טרם הוכרעו.

לדברי גורם בקדימה, "המסר פונה לאנשים שלא רוצים את ביבי כראש ממשלה. הוא גם פונה לאלה שהתייאשו ולאדישים שחשבו שהסיפור גמור. במסר הזה אנחנו אומרים שלא חשוב אם העבודה תקבל עוד מנדט או פחות אחד. אנחנו פונים גם לאלה שביקשו לחפש מפלגת נישה להצביע עבורה". הוא הוסיף, כי "הקמפיין החדש נותן לפתק של קדימה עוצמה, כאשר ברור שרק ציפי תנצח את ביבי. הניצחון בהישג יד ואין דרך אחרת".

גם במפלגת העבודה מרכזים בימים האחרונים מאמצים במטרה לנגוס קולות ממפלגות הנישה כמו הגמלאים והמפלגות הירוקות. חברי הכנסת של המפלגה מכתתים את רגליהם לבתי אבות ולכנסים בנושא איכות הסביבה, בניסיון לשכנע את מצביעי מפלגות הנישה שהצבעה לעבודה תהיה אפקטיבית יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully