וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער מצטמצם, המועמדים נלחמים על כל קול

פנחס וולף

7.2.2009 / 21:42

לאחר פרסום הסקרים האחרונים שהצביעו על צמצום הפער בין קדימה והליכוד, נתניהו מביע חשש ולבני מקווה שהניצחון אפשרי

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

"הפער עם קדימה הולך ומצטמצם ומי יודע מה יקרה פה" - כך מזהיר הערב (שבת) יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, לאחר צמצום הפערים בסקרים האחרונים שפורסמו ביום שישי. נתניהו הוסיף כי "אנחנו קרובים ליום ההכרעה. אני נתקל בבעיה - כל מי שמצביע במחנה הלאומי רוצה שהליכוד יוביל את הממשלה הבאה. הם רוצים אותי כראש ממשלה. הם חושבים שכבר ניצחנו ולכן הם מרשים לעצמם לתת את הפתק לאחת ממפלגות הלוויין, אז הפער עם קדימה הולך ומצטמצם. אם נותנים את הקולות למפלגות אחרות, מסכנים את ניצחון הליכוד - או שלא נצליח למשול או שנמצא את עצמנו בבחירות בעוד שנה וחצי". הדברים נאמרו בכנס פעילים בירושלים.

הסקרים האחרונים הפיחו תקווה ביו"ר קדימה ציפי לבני, שביקשה להעביר לפעיליה מסר דומה של כמעט תיקו בין קדימה לליכוד. בכנס המגזר הלא יהודי של קדימה שנערך בטמרה, אמרה לבני כי "אני עוברת ממקום למקום ויש תחושה שהניצחון אפשרי. זה במרחק נגיעה. מה שיקרה כאן זה חלום של העם ואנו נגשים את החלום המשותף הזה ביום שלישי".

לבני הוסיפה כי "אני יודעת שיש מי שמנסה להגיד שאו שאנחנו מדינה יהודית או דמוקרטית. זה לא מקובל עלי. אנחנו מדינה יהודית, אבל זה לא נועד למנוע או לפגוע או להכריח מישהו לעשות משהו בניגוד לדתו ולאמונתו. לא צריך לבחור בין יהודית לדמוקרטית. זו לא טובה שאנחנו עושים למישהו אלא חלק מהערכים שלנו. אני יודעת איך לייצר את המכנה המשותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully