וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גילויי האנטישמיות - הקשים ביותר זה שנים"

7.2.2009 / 11:01

כך אמר ראש "הליגה נגד השמצה", אברהם פוקסמן. לדבריו, פעולת צה"ל בעזה עוררה התקפות נגד יהודים "מאוסטריה ועד זימבבווה"

פעולת צה"ל בעזה עררה את ההתפרצויות החמורות ביותר של אנטישמיות מזה כמה עשורים, כך אמר אתמול (שישי) אברהם פוקסמן, ראש "הליגה נגד השמצה", בנאום שנשא בפלורידה בפני ראשי הקהילה היהודית.

"הגילויים הם הקשים ביותר, החמורים ביותר והבינלאומיים ביותר שרובנו זוכרים. והמאמצים להביא את האנשים הטובים למחות על כך אינם פשוטים", אמר פוקסמן.

לדבריו, המתקפה הישראלית נגד חמאס נענתה בגילויי שנאה והתקפות נגד יהודים "מאוסטריה ועד זימבבווה". הוא הוסיף כי רב ממשלות העולם עושות מעט מדי כדי לעקור את "המגיפה האנטישמית" מהשורש.

לפי "הליגה נגד השמצה", התקריות האנטישמיות שעורר העימות האחרון בעזה נעות מתקיפתם של שני ישראלים בדנמרק על ידי גבר ממוצא פלסטיני ועד התקפות על בתי כנסת בוונצואלה, יוון, צרפת, ארה"ב ועוד.

פוקסמן הוסיף כי בהפגנות ברחבי העולם מושווה המגן דוד לצלב קרס ומנהיגים יהודים מקבלים איומים. כמו כן, בדרום אפריקה, איטליה, תורכיה ויוון נשמעו קריאות להטיל חרם על עסקים בבעלות יהודית.

"עלינו להתעקש על כך שהעולם המתורבת יקום על רגליו ויאמר 'לא' בכל מדינה בזירה הבינלאומית על מנת לגנות את האלימות האכזרית והנוראית הזו", אמר פוקסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully