וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף מנהרות בדרום רצועת עזה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.2.2009 / 0:28

הפלסטינים דיווחו על 15 תקיפות באזור הגבול בין עזה למצרים. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לבתים. צה"ל: התקיפה מהווה תגובה לירי הקסאם אתמול בבוקר

מקורות פלסטינים דיווחו כי חיל אוויר ביצע אמש (שישי) יותר מ-15 תקיפות באזור המנהרות בגבול בין מצרים לרצועת עזה. גורם פלסטיני דיווח, כי מטוסי צה"ל שיגרו טילים לעבר מספר שכונות ברפיח הנמצאות בסמוך לגבול עם מצרים, ביניהן שכונת קשטה וא-שאער וכן באזורים נוספים בדרום רצועת עזה. לא דווח על נפגעים, אולם נזק נגרם לבתים באזור.

מדובר צה"ל נמסר, כי חיל האוויר תקף ארבע מנהרות ומחסן אמצעי לחימה, וכי זוהו פגיעות במטרה. עוד דווח, כי בעת תקיפת אחת מהמנהרות זוהו מספר פיצוצי משנה, וכי התקיפה הינה תגובה לשיגור רקטת קסאם אתמול בשעות הבוקר לעבר ישראל.

בתוך כך, מוקדם יותר אמר ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, כי לחמאס לא אכפת מי ינצח בבחירות בישראל "משום שכולם כובשים וכולם רוצחים", כלשונו. משעל חזר על עמדת ארגונו לפיה חמאס לא יסכים לרגיעה ארוכת טווח ללא הסרת המצור, פתיחת המעברים ושיקום של רצועת עזה.

משעל עקץ בדבריו את אש"ף באמרו כי שום גוף שאינו מקבל את ההתנגדות כבחירתו של העם הפלסטיני אינו לגיטימי. "הניצחון הפלסטיני ברצועת עזה חיזק את אמון האומה ביכולותיה של ההתנגדות להביא לשחרור", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully