וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: כתב אישום יוגש נגד דומרני

נתיב נחמני

5.2.2009 / 17:02

מעצרו של שלום דומרני, המוגדר כראש ארגון פשיעה וחשוד בתקיפת אבנר הררי, הוארך בשבוע. השופטת: כנראה יוגש נגדו אישום

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בשבעה ימים את מעצרו של שלום דומרני, מי שמוגדר במשטרה כראש ארגון פשיעה גדול. יחד עם דומרני הוארך גם מעצרם של ארבעה מאנשיו. החמישה חשודים כי לפני כשלושה שבועות תקפו את אבנר הררי בתום פגישה שאורגנה ביניהם ואף ניסו לחטוף אותו ללא הצלחה.

בהחלטה על הארכת המעצר כתבה השופטת כי "הראיות שהתגבשו בתיק נגד שלום דומראני מקיימות יותר מחשד סביר והן מתקרבות לכדי ראיות לכאורה". לטענתה, עדיין יש למשטרה מספר פעולות חקירה אותן היא צריכה לבצע לצורך השלמת התמונה ולצורך הגשת כתב אישום "שעל פי הנראה יוגש נגד חשוד זה".

תחילת הפרשה לפני כשבועיים, אז נקבע מפגש בין מספר עבריינים, בהם דומראני והררי, מחוץ לסוכנות ב.מ.וו ברחוב המסגר בתל אביב. במשטרה טרם יודעים אם מדובר במפגש פסגה של עבריינים שהשתבש או שמא אחד מהצדדים זומן לשם לשיחת "כיפה אדומה" – כינוי בעולם הפשע למלכודת שטומנים לאדם כאשר מזמנים אותו למפגש תמים לכאורה.

עורכי דינו של דומרני, ירום הלוי ואבי חימי, הכחישו את החשדות נגד מרשם. "מרשי נסע לתומו בתל אביב וראה מהומה מחוץ למשרדי בב.מ.וו. הוא הבחין בהמולה ובקטטה שהתרחשה שם אך הוא מכחיש כי התערב בה", אמר חימי. לדבריו, דומרני אפילו לא הצליח להבחין מי הם אלו שהתקוטטו, "היתה שם ערימה של אנשים והוא בכלל לא הבחין במי מדובר". במהלך הדיון שנערך היום טען נציג המשטרה כי כתוצאה מהתקיפה נזקק הררי לטיפול רפואי. בתום הדיון מתכוונת המשטרה להביא שני חשודים נוספים בחשד שהיו מעורבים גם כן בניסיון החטיפה ולקחו חלק בהימלטות של החשודים העיקריים.

בהמשך היום יובא גם הררי בעצמו להארכת מעצר, בחשד שלאחר ניסיון חטיפתו קשר קשר עם אחרים על מנת להתנקש בחייו של דומרני. עורך דינו של הררי , אבי עמירם הכחיש בשם מרשו את כל המיוחס לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully