וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: גם מי שלא מצביע - משפיע

פנחס וולף

4.2.2009 / 22:59

יו"ר קדימה תקפה את נתניהו בכנס פעילים: "הדבר האחרון שהייתי עושה זה לשפוך איומים ואז לכתוב בשלטים שצריך מנהיג חזק, רצוי גבר"

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד. עריכת וידאו: ענת ברק)

בכנס פעילים שערכה הערב (רביעי) מפלגת קדימה בכפר סבא, היה יו"ר הליכוד בנימין נתניהו המטרה העיקרית לחציה של יו"ר המפלגה ציפי לבני. "יש לנו איומים מבחוץ", אמרה לבני, "האיום האירני, חיזבאללה בלבנון, חמאס בעזה - אבל הדבר האחרון שהייתי עושה זה לשפוך איומים על אזרחי ישראל ואז לכתוב בשלטי חוצות שצריך מנהיג חזק, רצוי גבר".

"אמנם", המשיכה לבני, "צריך מנהיג חזק וחכם, אבל מכיוון שאין לנו את האפשרות לבחון את העמידה מול האיום האירני, נבדוק מי עמד מול חברי מרכז, או מי עמד מול מפלגה אחרת שאמרה שכדי להיות חברה בקואליציה צריך לעצור את התהליך המדיני, לעצור כספים לחינוך ודרשה השפעה על בתי הדין הרבניים (הכוונה לש"ס, פ"ו) - מה שאני לא נתתי, אבל יש מי שנותן. או נבדוק מי נלחץ כשהוא רואה שהסקרים מתחילים להצטמצם ומתחיל להפריח עוד ועוד הבטחות. מי שלא מצליח לומר את האמת ולא להתכופף, לא יוכל לעמוד מול איומים מבחוץ ולא יוכל להנהיג".

לבני התייחסה בדבריה גם לאפשרות שאחוז ההצבעה בבחירות יהיה נמוך. "הקרב צמוד וכל אחד יקבע מה יקרה. יושבים עשרות אלפי אנשים על הגדר וחושבים לעצמם שאם לא יבואו להצביע, הכול יהיה בסדר. ואני אומרת שאם הם לא יבואו, הכל לא יהיה בסדר. כל מי שיושב בבית הוא בעצם משפיע באופן אקטיבי והוא יראה את האיש שהוא הכי לא רוצה לראות כראש ממשלה. ככל שיותר אנשים יבואו להצביע, קדימה תנצח בבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully