וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשע שלום דומרני הסגיר עצמו

נתיב נחמני

4.2.2009 / 17:30

דומרני קבע להיפגש עם פרקליטיו סמוך לתחנת המשטרה כדי להסגיר את עצמו, אך לפני שהספיק - נעצר ע"י שוטרים מטרים ספורים מהתחנה

נועם אשל

(צילום: נועם אשל. עריכת וידאו: ענת ברק)

שלום דומרני, המוגדר במשטרה כראש ארגון פשיעה, הסגיר את עצמו הערב (רביעי) במשרדי יחידת להב 433 לאחר שהוכרז כמבוקש לחקירה בגין תקיפה. דומרמני מבוקש לחקירה בחשד שהיה מעורב בתקיפתו של אבנר הררי לפני כשבועיים במרכז תל אביב.

היום, סמוך לשעה 17:00, הגיע דומרני לתחנת הדלק הסמוכה למשרדי המשטרה בלוד, שם פגש עוד שלושה אנשים החשודים בהשתייכות לארגונו. הארבעה ביקשו לפגוש במקום את עורכי דינם ירום הלוי ואבי חימי על מנת להסגיר את עצמם למשטרה.

"המשטרה ערכה הצגה"

כשהגיעו החשודים למקום, ברכבים נפרדים, הקיפו אותם שוטרים, הוציאו אותם מרכביהם וביצעו את המעצר. בתום המעצר, עורכי דינם של ארבעה הביעו פליאה ממה שכינו "ההצגה שערכה המשטרה" סביב מעצרו של ראש ארגון פשיעה לכאורה שבין כה הגיע להסגיר את עצמו.

תחילת הפרשה לפני כשבועיים, אז נקבע מפגש בין מספר עבריינים, בהם דומרני והררי, מחוץ לסוכנות ב.מ.וו ברחוב המסגר בתל אביב. במשטרה טרם יודעים אם מדובר במפגש פסגה של עבריינים שהשתבש או שמא אחד מהצדדים זומן לשם לשיחת "כיפה אדומה" – כינוי בעולם הפשע למלכודת שטומנים לאדם כאשר מזמנים אותו למפגש תמים לכאורה.

"אנחנו לא רוצים לעלות האשמות כבדות מדי באוויר, אבל צר לנו על התנהלות המשטרה במעצר/הסגרה של מרשינו", אמרו עורכי דין הלוי וחימי. לדבריהם, דומרני שהה עד עתה בחופשה בצפון הארץ ורק אתמול נודע לו כי הוא דרוש לחקירה.

עו"ד הלוי אף ביקר את התנהלות המשטרה בכך שסיפר כי בדרכו לתחנת המשטרה נעצר דומרני על ידי שוטרי משטרת התנועה שערכו לו בדיקת רישיונות שגרתית ולדבריו אף בדקו את דבריו במחשב המשטרתי. "אם המשטרה הייתה באמת מחפשת אותו, אז לפחות הם היו מוציאים על כך עדכון במחשב המשטרתי", אמר.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "טענות עורכי הדין הן חסרות שחר. לדומרני לא ניתן כל דו"ח תנועה היום ולפיכך לא נערכה בדיקת זהותו במערכת המשטרתית הממוחשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully