וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן תוקף: "בליכוד יש אינתיפאדה"

יהושע בריינר

4.2.2009 / 13:41

מעודד מהסקרים האחרונים, התייחס יו"ר ישראל ביתנו בסיור בדרום לירידה של נתניהו בסקרים. "מי שגורם נזק לליכוד זו ש"ס"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: רן צימט)

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, התייחס בצהרים (רביעי) למפלגת הליכוד, שעל פי כל הסקרים ניזוקה מהתעצמות מפלגתו. בסיור שקיים באזור הדרום אמר ח"כ ליברמן: "אני לא מבין האם יש התחייבות של הליכוד שש"ס יקבלו את משרד הפנים או שאין והאם יש התחייבות על שני מיליארד שקל או שאין. את הדברים האלה הליכוד יצטרך להסביר בכל השפות".

ליברמן הוסיף כי "הבעיה של הליכוד זה לא ישראל ביתנו, אלא המאבקים הפנימיים בתוך הליכוד. בכל יום חבר כנסת אחר מהליכוד תוקף אותי וביבי אומר שזה לא על דעתו ואני מאמין לו שזה לא על דעתו. יש פשוט אינתיפאדה פנימית בליכוד במאבק על התפקידים, וליבי עם ביבי שיצטרך לטפל במאבקים האלה. מי שגורם הכי הרבה נזק לליכוד היום זה לא אנחנו, אלא ש"ס".

על הקמפיינים שמתנהלים נגדו באופן אישי ונגד מפלגתו אמר ליברמן כי "כמות השקרים וההשמצות שאנו זוכים להם בימים האחרונים, זו אות הוקרה עבורנו. יום יום יש קמפיין חדש נגדנו ואני לא יכול להבין אנשים כמו חיים יבין שקורא לח"כים ערבים שרוצים לארגן עצרות מחאה למען ועדות ההתנגדות וג'ורג' חבש, חברי כנסת כשרים. אם אלה אנשים כשרים בעיניו, אני מרחם עליו. יש ברית נגדנו, החל מחיים יבין ועד איתמר בן גביר ואם גם הליכוד, העבודה וקדימה וה'מסכנים' מש"ס נגדנו, אז אנחנו בדרך הנכונה".

ליברמן התייחס גם במהלך הסיור להתגברות הגניבות בדרום. לדבריו, "מה שקורה כאן בנגב זה לא נגב, זה מערב פרוע. גניבת הבקר, הציוד החקלאי ושוד הקרקעות, זו הפקרות מוחלטת שחייבת להיפסק. גם החקלאים שגרים כאן מהקיבוצים, אפילו של השומר הצעיר, מבינים שרק אנחנו יכולים להתמודד עם זה. חייבים להקשיח את 'חוק שי דרומי' שהועבר כרגע בגירסה מאוד רכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully