וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': "ליברמן התאום הסיאמי של כהנא"

פנחס וולף

4.2.2009 / 9:12

במפלגת העבודה גוברים הקולות שמבטיחים לא לשבת עם יו"ר ישראל ביתנו בממשלה הבאה. "את המגעים עם ליברמן נשאיר ללבני"

במפלגת העבודה גוברים הקולות שמבטיחים לא לשבת עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בממשלה הבאה. ראש צוות התגובות של העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', אמרה הבוקר (רביעי) כי "מפלגת העבודה לא תשב בשום קואליציה עם ליברמן שהוא התאום הסיאמי של כהנא. אם יש בעבודה בודדים המשתעשעים ברעיון, הרוב המכריע יעמיד אותם על מקומם. את המגעים עם ליברמן נשאיר לציפי לבני".

מקורות בליכוד הסבירו אתמול שליברמן לא מוכן להתחייב שלאחר הבחירות ימליץ להטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו ובכך הוא משאיר פתח לחבירה ללבני. ישראל ביתנו כבר היתה שותפה בעבר לקואליציה בהנהגת קדימה, וליברמן כיהן בה כשר. מקורב לנתניהו אמר ל"הארץ", שהליכוד מבקש "להעביר מסר בהול לאותם מצביעי ימין שמתלבטים בין הליכוד לישראל לביתנו, שאם תצביעו לליברמן, אתם עלולים לקבל את לבני כראש ממשלה".

אתמול נחשף, כי יו"ר תנועת ליברמן, היה בעבר חבר בתנועת הימין הקיצוני "כ"ך" שהוצאה מחוץ לחוק. יוסי דיין, שכיהן במשך עשר שנים כמנכ"ל תנועת "כ"ך", מעיד כי מתוקף תפקידו הוא האיש שהנפיק תעודת חברות בתנועה לאביגדור ליברמן, אז עדיין עולה חדש ממולדובה. "לא זכור לי עד כמה הוא היה פעיל בתנועה, אבל אם הוא יכחיש, אני מוכן להעיד בכל פורום שליברמן היה אכן חבר בה זמן קצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully