וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם הירשזון אושפז בשל כאבים בחזה

נעמה טלמור ועדי שמחוביץ

4.2.2009 / 8:20

שר האוצר לשעבר, המואשם בעבירות של גניבה והפרת אמונים, אושפז הלילה בביה"ח איכילוב עם כאבים בחזה. היום היה אמור הירשזון להמשיך בעדותו

מערכת וואלה!

(צילום: יהונתן אופק. עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון אושפז הלילה (רביעי) בבית החולים "איכילוב" בתל אביב. מבית החולים נמסר, כי הירשזון הגיע עם כאבים בחזה ולחץ דם גבוה ובמהלך היום יעבור סדרה של בדיקות. מצבו מוגדר יציב. לפני כשלושה חודשים, אושפז הירשזון ב"איכילוב". גם אז סבל הירשזון מכאבים בחזה.

היום אמור היה הירשזון להמשיך בעדותו במשפט המתנהל נגדו, אולם בשל מצבו הבריאותי נדחה הדיון. עורך דינו, יעקב וינרוט, ביקש לדחות את הדיון גם מחר, מפני שהוא לא צפוי להשתחרר עד מחר בוקר. למרות הבקשה, השופטת ברכה אופיר-תום השאירה את הדיון במועדו, ומחר בבוקר תתקבל החלטה בעניין. לדברי וינרוט, נודע לו רק הבוקר שהירשזון אושפז, בעקבות חשש לאירוע לב.

אתמול העיד הירשזון לראשונה ובפתח עדותו אמר: "המעמד על דוכן הנאשמים קשה לי מאוד, זה לא יום קל בחיי". אתמול העביר הירשזון להסתדרות העובדים הלאומית צ'קים בתשלומים בסך של כ-1.2 מיליון שקל, הסכום שבקבלתו הודה בתגובתו לכתב האישום. "החלטנו להחזיר את הכסף מתוך הגיינה ציבורית", אמר עורך דינו יעקב וינרוט בתחילת הדיון כי הכספים שהוחזרו על ידי הירשזון היו חלק ממענק הפרישה שלו.

הירשזון מואשם בעבירות של גניבה, מרמה והפרת אמונים בזמן היותו יו"ר הסתדרות העובדים הלאומית (הע"ל). יחד עמו הואשמו שישה אחרים. חמישה מהם הגיעו להסדרי טיעון בחודשים האחרונים ואף העידו במשפט מטעם התביעה. בינתיים הירשזון מסרב לדון בהסדר טיעון וטוען לחפותו. הירשזון מואשם שגנב, יחד עם אחרים, כ-2.5 מיליון שקל. לטענתו, הכספים התקבלו במזומן כדי "להימנע מלזות שפתיים וטענות שווא לעבירה אתית".

"מתחילת הפרשה אין לילה אחד שישנתי כמו שצריך", המשיך הירשזון בעדותו. אני מתייסר כל דקה ושואל את עצמי למה קיבלתי את הכסף הזה במזומן. אני אנסה להסביר לבית המשפט שכל אגורה מגיעה לי, אבל הדרך קלוקלת ואני לא יכול להסביר את הדרך. זה עיוורון, קהות חושים. אני בוש ונכלם בדרך בה קיבלתי את הכסף. אני לא יכול לסלוח לעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully