וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "המירוץ צמוד, בחרו מתוך תקווה"

פנחס וולף

3.2.2009 / 21:10

יו"ר קדימה לא התרשמה מהסקרים המנבאים ניצחון לנתניהו: "כל קול קובע". לדבריה, "הבחירה היא בין ממשלת מרכז לממשלת ליכוד-ש"ס"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: נעמה דרור)

יו"ר קדימה ציפי לבני נאמה הערב (שלישי) בפני כנס של גזברי השלטון המקומי ואמרה כי "הקרב צמוד וכל קול קובע. חלק מהציבור טרם הפנים שהבחירה היא בין ממשלה שנקודת המוצא שלה היא מרכז לבין ממשלת ליכוד ש"ס שמתחילה מנקודה קיצונית. אתם, משפחתכם, חבריכם והציבור יכריע בעוד שבוע בבחירות. אסור לחזור על אותה הטעות פעמיים".

בכנס פעילים בירושלים פירטה לבני את ההבדלים בין קדימה לבין הליכוד ואמרה כי "יש שתי אופציות, אחת שהיינו בה – ישראל היתה בבידוד, החלטות התקבלו בלחץ וההתנהלות הפוליטית - נקעה נפשנו ממנה, וזה מה שנקבל שוב אם עם ישראל יחליט לבחור באופציה הזו. האופציה השניה באה ממקום של תקווה. נכון ישנם איומים, אירן כאן והחיזבאללה בלבנון וחמאס השתלט ברצועת עזה, אבל הנהגה אמיתית צריכה להציע פתרונות. אני לא רוצה שאדם יבחר מתוך פחד או יאוש אלא מתוך תקווה". בנושא ירושלים אמרה לבני, "כולנו מדברים על ירושלים וביקשתי להוציא את זה מסדר היום בבחירות משום שכולנו מחויבים לה ולא צריך להפוך אותה לריב ומדון".

לבני אמרה גם שהדבר הראשון שתעשה כראש ממשלה יהיה העברת חוק יציבות שלטונית שיקשה על הפלת ממשלה, משום שלדבריה "אי אפשר להיות יותר במדינה שכל היום מתחלפות בה ממשלות ושרים".

שר האוצר רוני בר-און אמר בכנס כי "המלחמה היא על פרצופה של המדינה הזו. השאלה היחידה היא האם אנחנו רוצים כאן ממשלת ביבי-ש"ס-כתומים או ראש ממשלה אחרת. יש כאלה שממשיכים בדיבורים בלי מס אבל יש לנו כאן מנהיגות אחרת שלא הייתה מוכנה למכור את המדינה לחרדים ושלחה אותם לעשות שיעורי בית במקומות אחרים. מסתבר ששם שיעורי הבית הצליחו ואת כל הכספים שביבי מבטיח להם - אתם תשלמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully