וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת השקשוקה: גירסת הגירושים

הילה רז

3.2.2009 / 20:11

גרושתו של עידן עופר טוענת שעו"ד רם כספי לא מוסר לה את מסמכי הממון בינה לבעלה לשעבר

גרושתו של עידן עופר, יפעת עופר גוריון, הגישה בתחילת השבוע בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב להורות לעו"ד רם כספי להעביר לה מסמכים המצויים ברשותו כעורך דינו של בעלה לשעבר, עידן.

בבקשה טוענת עופר גוריון, המיוצגת על ידי עו"ד ד"ר יוסי שגב, כי פנתה לכספי בבקשה שימסור לה את מסמכיה, אך כספי נמנע מלמסור את המסמכים שביקשה או לתת תגובה עניינית לבקשתה.

לדברי עופר גוריון, בתחילת 2002 היא פנתה לכספי בנוגע להסכם ממון בינה לבין עידן עופר, שהפך להיות בעלה. לגרסתה היא מסרה לכספי בפקס טיוטא להסכם הממון ובה הערותיה ושאלותיה. כספי קיים עם בני הזוג פגישה, במסגרתה שאל שאלות והעיר הערות. זמן קצר לאחר מכן מסר לה כספי עותק מטיוטת ההסכם, וכפי הנראה גם לעידן.

בינואר השנה, מציינת עופר גוריון, היא פנתה לכספי בבקשה לקבל את טויטות הסכם הממון וכל מסמך הקשור בעניינה ומוחזקים בנאמנות בידיו. חמישה ימים לאחר פנייתה השיב לה כספי, כי "בנסיבות העניין הנני מוצא לנכון להעביר עותק ממכתבך למר עידן עופר להתייחסותו". לדברי עידן-גוריון כספי לא טרח להבהיר מהן הנסיבות שגרמו לו לנהוג כפי שנהג.

עופר גוריון מציינת, כי מספר ימים לאחר מכן פנתה לכספי פעם נוספת, אך טרם נענתה ונכון למועד זה, כספי עדיין לא מסר לה את המסמכים שביקשה. לפיכך פנתה עופר גוריון לבית המשפט להורות לכספי למסור לה לאלתר שתי טויטות, תרשומות וכל מסמך אחר הקשור בעניינה.

ממשרדו של עו"ד רם כספי נמסר, שהבקשה התקבלה והתגובה תימסר לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully