וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת להירשזון: "ההסתדרות אינה מכולת"

עדי שמחוביץ

3.2.2009 / 17:45

שר האוצר לשעבר, אברהם הירשזון מסר היום את עדותו בפרשת המעילה בהסתדרות העובדים הלאומית וזכה לביקורת מצד השופטת

מערכת וואלה!

(צילום: יהונתן אופק. עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

השופטת ברכה אופיר-תום מתחה היום (שלישי) ביקורת חריפה על שר האוצר לשעבר, אברהם הירשזון, בעת שמסר בבית המשפט המחוזי בתל אביב את עדותו בפרשת המעילה בהסתדרות העובדים הלאומית (הע"ל). הירשזון הסביר כי כל אגורה שקיבל מגיעה לו, אבל הוא לא יכול להסביר את הדרך הקלוקלת בה קיבל את הכספים."זה עיוורון, קהות חושים. אני בוש ונכלם בדרך בה קיבלתי את הכסף ואני לא יכול לסלוח לעצמי", אמר.

הירשזון הסביר את השתלשלות העניינים בפרשה וטען כי ביקש מראש אגף הכספים של הע"ל, עובדיה כהן והמנכ"ל יצחק רוסו להפסיק לקבל משכורת מהע"ל מכיוון שהחוק אוסר על חבר כנסת לקבל שכר עבור עבודה בתפקיד נוסף. לדבריו הוא ביקש לא לקבל חבילת פרישה מכיוון שרצה לשמור על אפשרות לחזור בעתיד להע"ל. הירשזון המשיך ואמר שבהמשך סיכם חשב ההע"ל, גדעון בן צור על קבלת סכום כסף חודשי על חשבון סכום הפרישה הסופי שהגיע לו. לדבריו הסכומים התקבלו במזומן על מנת שלא ייראה הדבר בכנסת כאילו הוא מקבל משכורת מהע"ל.

השופטת מתחה ביקורת קשה על ההתנהלות שתיאר הירשזון ואף קטעה את דבריו מספר פעמים על מנת לבקש הבהרות. "איש לא ידע כמה כסף אתה צריך לקבל, זה הכל באוויר. מה זה חנות של אבא שלו? בארגון כזה אין ספרים, אין רישום?", אמרה השופטת בתגובה לתיאורו של הירשזון את הסדר הפיצויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully