וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרשרת

3.2.2009 / 17:37

את ילדותה בנהריה העבירה בעיקר בריקוד, אבל מצאה את עצמה משחקת. בהמשך הגיעה האהבה הגדולה מכולן - מוזיקה. אפרת בן צור היא החוליה הבאה בשרשרת התל אביבית שלנו

אפרת בן צור

אפרת חיה מגיל עשרים וקצת בת"א. היא למדה משחק אצל ניסן נתיב ומאז משחקת בתיאטרון ובטלוויזיה ועושה מוזיקה. את הדירה בשכונת בזל היא קיבלה בירושה מחברתה הטובה, שרון ברקת, שהעבירה אליה את השרשרת. בימים אלו תוכלו לראות אותה על הבמה בהצגה "שונאים סיפור אהבה" בתיאטרון גשר, או לצפות בה בסדרת המתח "תמרות עשן" בערוץ 3 בכבלים, וגם לשמוע אותה במופע משותף עם קרני פוסטל.

הנעליים

הנעליים שאפרת בחרה הם מגפי רכיבה תוצרת קיבוץ דפנה, למרות שהיא לא קיבוצניקית ולא רוכבת על סוסים. בצילומי הקליפ לשיר "אבוא אליך" המלבישה (שני הררי) הביאה זוג כזה ואפרת התאהבה. אך בניגוד למצופה היא לא קיבלה אותם במתנה, ובצעד לא אופייני התקשרה למפעל בקיבוץ והזמינה זוג שהגיע לחנות בתחנה המרכזית. בעבור סכום שווה לכל נפש = 70 ש"ח אפרת היא הבעלים הגאה של המגפיים מקיבוץ דפנה.

הספרייה

למרות שזו הספרייה ה"רשמית" של אפרת, הספרים והדיסקים נוטים להתפזר ברחבי הבית. אין בה סדר מסוים, אבל יש הרבה מחזות, ביוגרפיות, ספרי שירה (לאה גולדברג היא המשוררת האהובה עליה) ופרוזה (בעיקר ספרות רוסית).

חיית מחמד

הכירו את מישה - החתול הבעייתי. אפרת אימצה אותו לחיקה לפני כ-8 שנים כשעברה לגור לבדה בפלורנטין וזה הרגיש אז כמו הצעד המתבקש. אלא שעם כל אהבתה של אפרת למישה, היחסים ביניהם סבוכים. "מישה חתול חמוד ויפה, אבל משתין בכל מקום - על המיטה בלילה, על הספה". אפרת כבר החליפה מזרון וספה אבל מישה ממשיך בשלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

תמונה

"קצת לא היה לי נוח לבחור בה כי אני מופיעה בה". מי שצילם את התמונה הוא חבר טוב של אפרת - השחקן יחזקאל לזרוב. היא צולמה מאחורי הקלעים של ההצגה "כפר" של תיאטרון גשר במהלך סיור באירופה. "יש בתמונה משהו מאוד אפל ומצד שני משהו מאוד בהיר וטהור". מצד שמאל של התמונה נמצאת השחקנית עדי עציון שהייתה קרובה מאוד לאפרת בתקופה ההיא, ולמרות שהן לא צמודות כמו פעם "היא תמיד קרובה לליבי".

המרפסת

אפרת נמצאת בדירתה כבר 7 שנים, הרבה בזכות המרפסת שלה. מחוץ מלחלון ישנו עץ סיגלון יפייפיה שבאביב מצמיח פרחים סגולים. "יש משהו בעץ הזה שמעורר השראה ומרגיע. כיף לי להתעורר בבוקר ולראות אותו".

האופניים

לאחר שאת הזוג הקודם היא השאירה בחוץ והם העלו חלודה, החליטה אפרת להשתדרג וקנתה בחנות יד שניה אופניים הולנדיות עם גלגלים גדולים ודקים, מפתח מיוחד בגלגל וכידון כמו שהיא אוהבת. נאחל להם סוף טוב יותר מהזוג הקודם.

השכונתי

בפינת בזל-השל"ה נמצאת "הפינה של חיים". אפרת דווקא לא מסתובבת הרבה בשכונה אבל אצל חיים היא מבקרת די הרבה, בעיקר לארוחות צהריים. "מגישים אוכל ביתי וטעים במחיר סבירים". חוץ מזה הרוגע והשקט במקום מזכירים לה קצת את צור מחצבתה - נהריה.

דורית לב ארי

הן למדו יחד בסטודיו למשחק של ניסן נתיב לפני למעלה מעשור ומאז הן חברות טובות. בהמשך הן גם שיחקו יחד בתיאטרון גשר. החוליה הבאה בשרשרת התלאביבית שלנו היא שחקנית ואמא טריה - דורית לב ארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully