וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר האיחוד הלאומי: "נחזור בהקדם לחומש"

3.2.2009 / 14:25

יעקב כ"ץ ביקר ביישוב שפונה בהתנתקות ותקף את אריאל שרון ואת עו"ד טליה ששון: "אחת מני רבים שהשתלטו על המדינה ללא משפט וצדק"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יח"צ)

יו"ר האיחוד הלאומי יעקב כ"ץ (כצל'ה), ביקר ללא אישור הצבא ביישוב חומש שבצפון השומרון שפונה במסגרת תוכנית ההתנתקות. במהלך ביקורו במקום אמר כ"ץ כי "חומש יהיה אחד המקומות הראשונים שייבנו כנשוב לממשלה ונבנה את המדינה. אנחנו יודעים שכל מה שנהרס, נבנה אחר כך בצורה הרבה יותר גדולה. היו יהודים מתוך עם ישראל שפשעו ונתנו יד לעקירת יהודים ולריסוק היישובים".

"יש לנו תוכנית אב של עשרות אלפי יחידות דיור ופה תהיה העיר הגדולה היפה ביותר", הוסיף כ"ץ, "אני זוכר את אריאל שרון כשהוא עוד היה אריק שרון האמיתי ויכולנו לראות את כל ארץ ישראל פרוסה על כף היד. אז אומנם הוא סטה ופשע נגד עם ישראל, אבל נתקן את הקלקולים שלו ונבנה את חומש מחדש".

בסיור בשומרון, תקף כ"ץ בחריפות את מחברת מחברת דו"ח המאחזים עו"ד טליה ששון, שמתמודדת לכנסת ברשימת התנועה החדשה-מרצ. לדבריו, "טליה ששון ישבה כמאחז בלתי מורשה במשרד המשפטים וניצלה את היותה אשה קיצונית, שמאלנית ואנטי ציונית ופעלה באופן שיטתי נגד מפעל ההתיישבות הציוני. היא דמות אחת מני רבות שהשתלטו על מדינת ישראל ללא משפט וללא צדק. בעזרת השם, כשיהיו לנו 10-15 מנדטים, נדאג שטליה ששונים כאלו לא ישבו לא במשרד המשפטים ולא בפרקליטות".

עו"ד ששון מסרה בתגובה: "אני חושבת שמדינת ישראל שהוקמה כמדינה יהודית ודמוקרטית, לא תהיה כזו יחד עם השטחים. אם יעקב כ"ץ יצליח בתוכנית שלו להגדיל את ההתיישבות בשטחים ולהפוך אותה לבלתי הפיכה, הוא יביא ביד בטוחה את מדינת ישראל למדינה דו לאומית ויגשים במו ידיו את חזון עזמי בשארה. אנשים שמאמינים כמוהו גורמים למדינת ישראל נזק עצום. זו אנטי ציונות".

ששון הוסיפה כי "בדברים שהוא אומר עלי, כ"ץ מבלבל עובדות. לא כתבתי את הדו"ח כשהייתי בפרקליטות ואין בו שמץ של פוליטיקה. אני מעזה לחשוד בו שהוא אפילו לא עלעל בדו"ח שלי ובטח לא קרא אותו. היועץ המשפטי לממשלה עבר על הדו"ח וחברי הכנסת עברו על הדו"ח ואיש לא אמר שהוא פוליטי, גם לא חברי הכנסת של הליכוד שישבו בממשלה. מי שטוען שזה פוליטי, מנסה להסית את דעת הקהל ממסקנות הדו"ח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully