וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלקחות אוSטרית

3.2.2009 / 9:21

סדנת O.CT מבעירה את מנוע האודי S3 וסוחטת מקרביו 328 כ"ס שנעטפו בחזות המשחרת לטרף. יש כאן מכורים לשיפורים?

הרבה זמן לא ביקרנו את החברים האוסטרים מ-OC.T. הסדנה המוטרפת שהביאה לנו גרסאות חמות לפיאט 500, אודי R8 וכמה אקזמפלרים משופרים למשפחת הפרברים מאמריקה, סוף סוף מצאה לנכון לנסות את כוחה מול האודי S3, והרי לפניכם התוצאה - 'אודי BS3 בהוילר קונספט'. את שמה הייחודי דוגמת היא מקיט ההרחבה הדינמי של הסדנה שממוקם על המדף תחת הכותר 'Stage 3'.

בחבילת השיפורים הסוערת, מוענק ל-S3 אופי קשוח למכביר מהאחות הסדרתית, וכן שיפורים אינסוף עבור מערכת ההנעה, האבזור והצעצועים הנדרשים. אבל לעת הזו, נניח למה שמזין את העין ונתמקד בנסתר ממנה. אז מה בעצם מקבלים פה אחרי שמשלשלים קרוב ל-70 אלף אירו (כ-350 אלף שקלים) לכיסם של הטיונרים?

אם התמזל מזלכם ובחנייה מונחת האופציה ה'שפויה' לציבור, עומדים לרשותכם 265 כ"ס ומומנט של 35 קג"מ. אולם הסדנה המיטיבה לנצל את יחידות ה-TFSI של הקונצרן, מחלצת בעזרת כמה טריקים משמעותיים 328 כ"ס ו-42.5 קג"מ. איך היא עושה זאת? בסיועו של המתכון הידוע; קצת משחקים עם מחשב ניהול המנוע, מערכת פליטה משודרגת, מצנן ביניים נוסף, מערכת יניקה משופרת והשלת משקל רצויה. אך לא כאן מסתיים הרומן. O.CT זורקת את מערכת המתלים הסטנדרטית של ה-S3, ובמקומה מכניסה מערך מתכוונן עליו מולבש סט בלמים (8 בוכנות) המוצמד לדיסקים בקוטר של 372 מ"מ 'יוקוהמה אדוון' ברוחב 245 מלפנים ו-255 מאחור.

כל העומס הלוהט והחסון אינו לחינם כאמור. תחת האצה, משפרת גרסה זו את הנתון הסדרתי ב-15 קמ"ש עבור המהירות המקסימלית (265), ומקצצת שניה שלמה בשיגורה ל-100 קמ"ש (4.7 ש'). רוצים להזמין? גם אנחנו. רק תדאגו להקדים את המאוחר. הסדנה מתכוונת לייצר 100 יחידות בלבד מהקומפקטית השרירית כך שהסיכויים שלנו להניח ידנו על אחת כזו הם איך נאמר, לא גדולים במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully