וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן שילוח מקים את קבוצת המדיה של IPG

איילה צורף

3.2.2009 / 0:35

שילוח, נציג IPG בישראל, נחלץ לעזרתו של ראובני פרידן שכוחו ברכש מדיה נחלש: קיבלנו את אישור הממונה על ההגבלים לרכוש מדיה יחד

לאחר שנים ארוכות שבהם דיברו בכירי ענף הפרסום והמדיה על המעורבות של אילן שילוח בפעילות משרד הפרסום ראובני פרידן, הופכת המעורבות הזו לרשמית: באחרונה פנו אנשי מקאן אריקסון לממונה על ההגבלים רונית קן, בבקשה להתיר להם לשתף פעולה בתחום רכש המדיה.

משרד ממונה על ההגבלים הוציא לאחרונה מסמך מחקר מקיף על תעשיית רכש המדיה בישראל, בו הוא קבע בין היתר כי מקאן אריקסון וראובני פרידן נחשבים למעשה לקבוצה, נוכח הבעלות של סוכנות הפרסום העולמית IPG בשתיהן. (IPG מחזיקה במקאן באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון העולמית. היא מחזיקה בראובני פרידן באמצעות IPG).

לאור קביעה זו של הממונה החליט שילוח לשים על השולחן את שיתוף הפעולה בין מקאן אריקסון וראובני פרידן, שלאורך שנים לא היה רשמי, ולהקים את קבוצת רכש המדיה של IPG בישראל.
במסגרת שיחות שערך עם המדיה, (ערוץ 10, 2, העיתונים וכדומה) ביקש שילוח להתייחס לרכש המדיה של לקוחות ראובני פרידן כאל לקוחות מקאן אריקסון, לספק להם מחירי מקאן אריקסון, ולתת למשרד הפרסום ראובני פרידן את העמלות בגובה שמקבל מקאן אריקסון.

המשמעות היא חיזוק כוחו של ראובני פרידן בתחום רכש המדיה, שכן כיום, מאז פירוק חברת המדיה יונייטד בה היה שותף עם שלמור אבנון עמיחי, ירד כוחו משמעותית בתחום רכש המדיה. ירידת כוחו החלישה אותו מול לקוחותיו, וכעת נחלץ שילוח לעזרתו. שילוח, יש לציין, מונה מזה מספר שנים לנציג קבוצת IPG בישראל ותפקידו בין היתר, לדאוג גם לאינטרסים של ראובני פרידן.

בתגובה לדברים מסר שילוח: "קיבלנו את אישור הממונה על ההגבלים לרכוש מדיה יחד. בשלב זה לא נרכוש מדיה יחד, אם כי האפשרות הזו פתוחה בפנינו. ראובני פרידן ימשיך לרכוש מדיה בנפרד, אך נבקש מהמדיה לתת לו את מחירי ועמלות מקאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully